• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

جوایز نوآوری CES 2024 به محصولات جدید سامسونگ اهدا شد

  • کد خبر : 80529
  • 25 آبان 1402 - 12:25
جوایز نوآوری CES 2024 به محصولات جدید سامسونگ اهدا شد

جدیدترین محصولات و فناوری‌های شرکت سامسونگ الکترونیکس جوایز نوآوری CES® ۲۰۲۴ را دریافت کردند.

محصولات سامسونگ، به دلیل ارائه فناوری‌های پیشرو در چندین دسته مختلف این جوایز را از آن خود کردند. کسب چنین جوایزی، به معنای تقدیر انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) از سامسونگ به‌خاطر تعهد این شرکت بر توسعه محصولات و خدماتی است که برای ساخت آینده‌ای متفاوت قدم برمی‌دارند. این موفقیت همچنین نویدبخش وقوع اتفاقاتی مثبت در آینده است، چرا که سامسونگ براساس چشم‌انداز خود که خلق جهانی هوشمندتر و پایدارتر است، قصد دارد نوآوری‌های فوق‌العاده بیشتری را در سال‌های آینده رونمایی کند.

 CES 2024 بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین رویداد فناوری جهان است که از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه در لاس‌وگاس نوادا برگزار می‌شود. 

برگزیدگان برجسته جوایز نوآوری CES 2024

جوایز نوآوری CES 2024 به محصولات و فناوری‌های شرکت سامسونگ در دسته‌هایی از جمله: گوشی هوشمند، تلویزیون، دستگاه صوتی، پروژکتور، نمایشگر و لوازم خانگی تعلق گرفته است. این جوایز نشان می‌دهد که چگونه سامسونگ پای خود را از مرزهای فناوری فراتر گذاشته و تجربیات یکپارچه‎تر، شخصی‌تر و راحت‌تری را برای کاربران خود فراهم کرده است. از پیشرفت‌های پیشگامانه در زمینه گوشی‌های هوشمند تاشو گرفته تا روش‌هایی که به مردم کمک می‌کنند زندگی پایدارتری داشته باشند، همگی این موارد گویای تعهد دائمی سامسونگ به بهبود سبک زندگی مردم است.  

گوشی تاشو گلکسی Z Fold5

گوشی جدید گلکسی Z Fold5 سامسونگ در دو دسته «تصویربرداری و عکاسی دیجیتال» و «دستگاه‌های موبایل، لوازم جانبی و اپلیکیشن‌ها» به ‌عنوان نوآوری برتر انتخاب شده است.

گلکسی Z Fold5، تجربه بی‌نظیری از گوشی‌های تاشو ارائه می‌دهد که با دوربین درجه یک و عملکرد قدرتمندتر و هوشمندتر از نسل قبلی خود همراه است. همچنین به‌لطف بهره‌مندی از لولای منعطف (Flex Hinge) جدید، باریک‌ترین طراحی کلی سری گلکسی Fold متعلق به این گوشی است. در هر دو حالت باز یا بسته، این گوشی بهترین و اساسی‌ترین همراه هر فردی برای کار و سرگرمی شناخته شده است.

با استفاده از قابلیت بهینه Multi Window می‌توان به سادگی بین برنامه‌های مختلفی مانند: ارائه‌ها، یادداشت‌ها و تقویم جابه‌جا شد. همچنین می‌توان با قرار دادن این گوشی روی میز کار و به کمک Taskbar، تجربه‌ای مشابه کامپیوتر شخصی داشت. علاوه بر این، امکان ثبت تصاویر خلاقانه از زوایای مختلف با استفاده از دوربین FlexCam و بدون کمک دست نیز وجود دارد که قابلیتی بسیار کاربردی به حساب می‌آید.

ساعت‌های هوشمند سری گلکسی Watch6

ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic سامسونگ، در دسته «تناسب اندام و ورزش» جایزه نوآوری CES 2024 را دریافت کرده‌اند. تقدیر از این مدل‌های جدید، به‌خاطر مواردی از قبیل: طراحی هدفمند، ارائه برنامه‌های سفارشی‌سازی‌شده در زمینه سلامتی و یک تجربه موبایلی پیشرفته‌تر و سالم‌تر انجام شده است.

ساعت‌های سری گلکسی Watch6 درراستای تعهد سامسونگ به عمومی کردن ابزارهای پیشرفته نظارت بر سلامتی و تناسب اندام، تجربه‌ای جامع از خدمات سلامت و عملکرد بی‌نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. از راهنمایی در زمینه خواب و تمرینات ورزشی گرفته تا درک بهتر اصول تغذیه‌ای، همگی از طریق این ساعت‌های جدید در دسترس هستند. فلسفه سامسونگ در مورد این محصول ارائه راهکارهای نوآورانه و آسان برای درک بهتر افراد از وضعیت سلامتی و تناسب‌اندام خود است.

گلکسی Buds FE

هدفون بلوتوثی گلکسی Buds FE سامسونگ موفق شده جایزه نوآوری CES 2024 را در دسته «هدفون‌ها و تجربه فردی صدا» به دست بیاورد. طبق روال معمول، دستگاه‌های گلکسی FE همواره از بازخوردهای کاربران بهره می‌برند تا طراحی و عملکرد خود را بهبود ببخشند. هدف آنها، ارائه قابلیت‌های برتر با قیمت مناسب‌تر است. گلکسی Buds FE تجربه پیشرو سامسونگ در حوزه صوت و صدا را برای کاربران بیشتری به ارمغان می‌آورد.  

هدفون بلوتوثی گلکسی Buds FE سامسونگ، تجربه‌ای عالی از صدای باکیفیت، باس قدرتمند، فناوری حذف نویز فعال پیشرفته (ANC) و تماس‌های واضح‌تر است. این هدفون دارای طراحی ارگونومیک در اندازه‌های مختلف بوده که ایستادگی آنها در گوش را راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند. همچنین می‌تواند بدون دردسر با سایر دستگاه‌های سامسونگ از جمله: گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر شخصی و حتی تلویزیون یکپارچه شود تا به عنوان یک ابزار روزانه با قیمت عالی مورد استفاده قرار بگیرد.

اپلیکیشن Samsung Health

شرکت سامسونگ همواره متعهد است تا ابزارهای نوآورانه جدیدی را برای بهبود سبک زندگی در اختیار کاربران خود قرار دهد. نمونه برجسته این تعهد، اپلیکیشن مخصوص سلامتی Samsung Health است که در دسته «دستگاه‌های موبایل، لوازم جانبی و اپلیکیشن‌ها» انتخاب شده است.

با کمک این برنامه، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های پیشگامانه سری گلکسی Watch سامسونگ بهره ببرند که تصویر جدیدی از وضعیت سلامتی آنها ارائه می‌دهد. Samsung Health تجربه شخصی‌سازی‌شده و قابل درکی را برای داشتن زندگی سالم‌تر به کاربران خود ارائه می‌دهد. مواردی که شامل: تجزیه و تحلیل لحظه‌ای دویدن، ویژگی‌های امنیتی همیشه فعال و آموزش‌های خواب شخصی‌سازی‌شده می‌شود. صرف‌نظر از اهداف سلامتی فردی، Samsung Health به گونه‌ای طراحی شده که داده‌های دقیق و با جزییات کاملی از وضعیت هر فرد ارائه کند.

Samsung Food

Samsung Food اپلیکیشنی است که به‌تازگی شروع به کار کرده و در دسته «هوش مصنوعی» (AI) جایزه نوآوری CES 2024 را کسب کرده است. 

Samsung Food توسط هوش مصنوعی Food AI سامسونگ پشتیبانی شده و با یخچال‌های دارای SmartThings Cooking و Family Hub+ کار می‌کند. از ویژگی‌های برجسته آن، ارائه پیشنهاداتی برای دستورپخت شخصی‌سازی‌ شده براساس اهداف رژیم غذایی و سطوح فعالیت کاربر است. علاوه بر این امکان آشنایی با مجموعه‌ گسترده‌ای از غذاها و خوراکی‌ها از ملل‌ها و فرهنگ‌های مختلف را فراهم می‌کند. به کمک این اپلیکیشن کاربران می‌توانند دستورپخت‌های موردعلاقه و نکات آشپزی متنوعی را به اشتراک بگذارند.

SmartThings Energy

برنامه SmartThings Energy که در دسته «خانه هوشمند» (Smart Home) مطرح شده است، به کاربران امکان می‌دهد کنترل بیشتری بر اثرات کربن خانه خود داشته باشند و همچنین مصرف انرژی ماهانه خود را کاهش دهند.

ویژگی AI Energy Mode این سرویس، بر مصرف انرژی وسایل متصل به اکوسیستم سامسونگ نظارت دارد و به‌طور خودکار، عملکرد آنها را برای کاهش مصرف انرژی بهینه می‌کند. قابلیت جدید Carbon Intensity Awareness نیز آگاهی دقیقی از تولید انرژی محلی و شدت کربن ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند دستگاه‌های ثبت‌شده در برنامه‌های Demand Response را به‌طور خودکار تنظیم کند. بدین ترتیب در بازه‌‎های زمانی اوج تقاضای انرژی، در مصرف آن صرفه‌جویی می‌شود.

فیلتر Less Microfiber

فیلتر Less Microfiber که در دسته «پایداری» مورد قدردانی قرار گرفته، یک فیلتر خارجی برای ماشین لباسشویی‌ها است که می‌تواند رها شدن میکروفیبرها در طول چرخه شست‌وشو را کاهش دهد.

ماشین‌های لباسشویی که از این فیلتر برخوردارند در صورت کارکردی به میزان چهار بار در هفته، از رها شدن میکروفیبرها به میزان هشت بطری پلاستیکی ۵۰۰ میلی‌لیتری در سال جلوگیری می‌کنند. همچنین با اتصال Wi-Fi داخلی، کاربران قادرند وضعیت فیلتر را در برنامه SmartThings بررسی کرده و هشدارهای مربوطه برای تمیز کردن یا تعویض آن را دریافت کنند.

استاندارد Exynos Connect U100

در دسته «فناوری‌های تعبیه‌شده» از استاندارد Exynos Connect U100 سامسونگ، به عنوان یک راه‌حل باند فوق عریض (UWB) تقدیر شده است. این استاندارد می‌تواند اطلاعات بسیار دقیقی از فاصله و موقعیت مکانی دستگاه‌های تلفن همراه، خودروها و لوازم دارای اینترنت اشیا ارائه دهد.            

این استاندارد با استفاده از اندازه‌گیری‌های «زمان رسیدن» (ToA) و «زاویه ورود سه‌بعدی» (AoA) می‌تواند به دقت سانتی‌متری تک‌رقمی و دقت زیر پنج درجه دست یابد. همین امر، استاندارد نوآورانه سامسونگ را به گزینه مناسبی برای ردیابی مکانی در محیط‌های داخلی چالش‌برانگیز و برنامه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی که نیاز به ردیابی دقیق و در لحظه (Real-Time) افراد در حال حرکت دارند، تبدیل می‌کند.

کسب جوایز نوآوری CES 2024 توسط محصولات متنوع سامسونگ، بیانگر چشم‌انداز گسترده این شرکت برای ترسیم آینده‌ای پایدار و بهره‌مندی از فناوری‌های برجسته‌ درجهت زندگی سالم و آسوده برای همه مردم جهان است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.