• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

جواد جمور سرپرست اداره‌کل تأمین اجتماعی استان همدان شد

  • کد خبر : 40342
  • 05 اسفند 1400 - 21:00
جواد جمور سرپرست اداره‌کل تأمین اجتماعی استان همدان شد

طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی و مقامات سازمانی و استانی، جواد جمور به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان معارفه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این مراسم ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از خانم حمزه‌لوی مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان همدان، لوح تقدیر مدیرعامل سازمان را به وی اهداء کرد و سپس با آرزوی موفقیت برای آقای جمور وی را به عنوان سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان معرفی و حکم سرپرستی صادره از سوی مدیرعامل سازمان را به وی ابلاغ کرد.

جواد جمور، سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان همدان طی سخنانی با سرلوحه قراردادن شعار تحول، عدالت و اعتماد، گفت: با استعانت از پروردگار و خون پاک شهیدان در این مسیر حرکت خواهم کرد و با تعامل و همکاری و همفکری با شرکای اجتماعی تحول سازمانی را پیگیری خواهیم کرد و در مسیر عدالت دولت سیزدهم حرکت خواهیم کرد. از ظرفیت‌های عظیم استانی و نمایندگان محترم و شرکای اجتماعی در راه و مسیر تعالی سازمان گام برخواهیم برداشت و در این راه به همکاری همه همکاران نیازمندیم.

متن حکم انتصاب جواد جمور، سرپرست اداره‌کل تأمین اجتماعی استان همدان صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره‌کل تأمین اجتماعی استان همدان منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات تأمین اجتماعی در بخش بیمه‌ای به شرح ذیل همت گمارید:

– توسعه فرهنگ بیمه‌ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی‌بخشی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران نسبت به حقوقشان در تأمین اجتماعی.

– برنامه‌ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تأمین اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت‌پوشش قراردادن بیمه شدگان جدید.

– توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات بیمه‌ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.

– تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه بیمه‌ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تأمین اجتماعی هوشمند.

– توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.

– تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان همدان با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخ‌گویی و شفافیت در تأمین اجتماعی.

– استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته‌گزینی در انتصابات.

– تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به منظور صیانت از اموال و دارایی‌های بیمه‌شدگان.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.