• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

جنجال پنالتی روی طارمی

  • کد خبر : 76801
  • 14 شهریور 1402 - 8:06
جنجال پنالتی روی طارمی

باشگاه پورتو با انتقاد از تصمیم داور در دیدار با آروکا خواستار تکرار بازی با آروکا شد.

پورتو در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف اروکا رفت که با نتیجه یک بر یک متوقف شد. بلافاصله پس از پایان بازی، بیانیه‌ای در سایت پورتو منتشر شد که در آن باشگاه اعلام کرد که خواستار تکرار بازی با آروکا به دلیل رفتار نادرست تیم داوری است. میگل نوگوئرا تصمیم خود را مبنی بر اعلام پنالتی مقابل آروکا بدون دسترسی به تصویری از حادثه و بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط داوران VAR لغو کرد.

پورتو در دقیقه ۹۰ روی حرکت طارمی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا مهدی طارمی فرصت به تساوی کشاندن بازی را به دست بیاورد اما این خطا توسط VAR رد شد. داور بدون بررسی این صحنه طبق گفته‌های داوران VAR تصمیم به لغو این پنالتی گرفت که با واکنش شدید نیمکت پورتو همراه بود.

به این ترتیب پورتو خواهان لغو نتیجه مسابقه با آروکا به دلیل تخلف تیم داوری است. باشگاه پورتو عقیده دارد خطایی که روی طارمی رخ داد پنالتی بوده و داور باید صحنه را بررسی می‌کرد و عدم بررسی صحنه به منزله نقض قوانین بازی بود که بر نتیجه مسابقه تأثیر جدی گذاشت.

بدشانسی ادامه‌دار طارمی در شروع لیگ

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو در دقیقه ۱۳ گل‌زنی کرد اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد. بازی با تساوی بدون گل پیگیری می‌شد تا این که کریستو گونسالس در دقیقه ۸۴ گل پیروزی بخش اروکا را به ثمر رساند.

با این حال در دقیقه ۱۶+۹۰ پورتو دوباره روی حرکت طارمی صاحب ضربه پنالتی دیگری شد که در اتفاقی عجیب، گالنو پشت ضربه ایستاد و این موقعیت عالی را از دست داد. گالنو در شرایطی پشت ضربه پنالتی ایستاد که طارمی پالتی‌زن اول پورتو است.

در نهایت بالاخره فشارهای بی‌امان پورتو در دقیقه ۲۰+۹۰ جواب داد و اوا نیلسون بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه پورتو با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای گرفت و اروکا با ۶ امتیاز به رتبه هفتم رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.