• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب بانک ایران زمین منطقه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد

  • کد خبر : 40848
  • 14 اسفند 1400 - 12:40
جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب بانک ایران زمین منطقه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب منطقه فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد با حضور مدیر و روسای شعب منطقه و مدیر امور شعب استانها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این جلسه محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها به بررسی وضعیت کنونی شعب استان پرداخت و گفت: بدون شک وجه تمایز بانک ایران زمین نسبت به سایر بانکها علی الخصوص مدیریت منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد منابع انسانی متعهد، کارآمد و دلسوز است.

در ادامه محمود حسن شاهی مدیر شعب استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به جلسه شورای مدیران به بررسی وضعیت کلی استان در مقایسه با سایر بانکها و بررسی سهم بازار بانک ایران زمین در استان فارس و دیگر استان ها پرداخت.

حسن شاهی ضمن معرفی طرح تلاش و طرح پایانه های فروشگاهی ویژه استان فارس، بر تلاش مضاعف همکاران در ایام پایانی سال به منظور خدمت رسانی به مشتریان بانک تاکید کرد.

در پایان سیدمهدی فاطمی معاون مالی و اداری استان مسئولین شعب را موظف به شناسایی مشتریان کلان منطقه نمود و گفت: این مدیریت آمادگی خود را به صورت تمام وقت و با تمامی ظرفیت جهت همراهی شعب در راستای دستیابی به اهداف ابلاغی اعلام می نماید و از مسئولین شعب انتظار می رود با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، در راستای تحقق کامل اهداف بانک و رضایت مشتریان قدم بردارند و عملکرد قابل قبولی را در پایان اسفندماه داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.