• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

3

جشن ورودی دانشجویان ۱۴۰۲ دانشگاه شریف با حمایت بلوبانک سامان برگزار شد

  • کد خبر : 79804
  • 14 آبان 1402 - 13:35
جشن ورودی دانشجویان ۱۴۰۲ دانشگاه شریف با حمایت بلوبانک سامان برگزار شد

جشن ورودی دانشجویان سال جدید دانشگاه صنعتی شریف با عنوان «شریف سلام» با حمایت بلوبانک سامان برگزار شد.

در این مراسم اساتید و مدیران برجسته دانشگاه صنعتی شریف ضمن تبریک و خوشامدگویی به دانشجویان از اهمیت علم و جایگاه آن سخن گفتند و به معرفی دانشگاه و بخش‌های مختلف آن پرداختند.
در ابتدای این برنامه، رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، در یک پیام ویدئویی ضمن تبریک و خوشامدگویی به دانشجویان تازه وارد، برخورداری از امید و شادابی را یکی از ویژگی‌های مهم دانشجویان این دانشگاه برشمرد و افزود: «امیدواری باعث می‌شود شما دانشجویان همواره با شادابی به مسیر خود ادامه دهید. شخص امیدوار با هدف است و با این امید تلاش می‌کند به اهداف خود دست یابد. شما دانشجویان نیز باید هدفمند باشید و مهم‌تر آن که اهداف خود را بزرگ انتخاب کنید».
در ادامه این مراسم، بلوبانک سامان به عنوان حامی همیشگی دانشجویان و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، هدیه ویژه‌ای را به دانشجویان نو ورود دانشگاه شریف اهدا کرد. این دانشجویان با وارد کردن کد Sharif یا اسکن QR کد مخصوص آن، مبلغی را به عنوان هدیه دریافت می‌کردند.
وام بدون وثیقه و ضامن و سرویس برگشت پول یا Cash back از جمله قابلیت‌های بلوبانک است که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.
بلو علاوه بر این موارد در اپلیکیشن خود خدمات مالی متنوعی مانند باکس (سرویس پس‌انداز هوشمند) و مدیریت مالی را ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند به کمک آن‌ها به راحتی رسیدگی به امور مالی خود را به انجام رسانند.
بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.