• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

5

جایزه زرین یازدهمین اجلاس رضایت مشتری در دستان بیمه کوثر

  • کد خبر : 40330
  • 05 اسفند 1400 - 20:05
جایزه زرین یازدهمین اجلاس رضایت مشتری در دستان بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر در یازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رای هیئت‌داوران، جایزه زرین را به خود اختصاص داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر، این اجلاس در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور و نیل به خودکفایی توسط فعالان عرصه تولید و صنعت و خدمات با حمایت سازمان برند و بهره‌گیری از دانش و تجارب استادان و مشاوران برجسته کشورمان در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

احمدرضا عصاری با اشار به حضور شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خصوصی، عمومی و دولتی در این اجلاس خاطرنشان کرد: این رویداد که امسال با رویکرد جهش تولید و با هدف تقدیر از مدیران پاسخگو و مشتری‌مدار برگزار شد، شرکت‌کنندگان علاوه بر اشتراک دیدگاه‌ها، توانمندی‌ها و راهکارها با یکدیگر، در یک رقابت جدی اما دوستانه، عملکرد خود را در معرض بررسی و قضاوت متخصصان و کارشناسان قرار دادند که در پایان شرکت بیمه کوثر توانست لوح زرین اجلاس را کسب کند.

وی در تشریح محورهای این اجلاس گفت: شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، آشنایی با متدهای جهانی CRM، بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان در امر صنعت تولید و تجارت و بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری محورها و موضوعات اصلی این اجلاس را تشکیل می‌داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.