• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

4

تیم سازی؛ رمز موفقیت شبکه فروش بیمه های زندگی

  • کد خبر : 18006
  • 09 تیر 1400 - 17:03
تیم سازی؛ رمز موفقیت شبکه فروش بیمه های زندگی

به گزارش‌ رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سمیرا ادهمیان، یکی از سه نماینده برتر فروش بیمه های زندگی است که از سال ۱۳۹۰ با کار در شرکت های بیمه ایران و ملت وارد صنعت بیمه شده و از سال ۱۳۹۶ به عنوان نماینده شعبه اصفهان با بیمه تعاون همکاری خود را […]

به گزارش‌ رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سمیرا ادهمیان، یکی از سه نماینده برتر فروش بیمه های زندگی است که از سال ۱۳۹۰ با کار در شرکت های بیمه ایران و ملت وارد صنعت بیمه شده و از سال ۱۳۹۶ به عنوان نماینده شعبه اصفهان با بیمه تعاون همکاری خود را آغاز کرده است.ادهمیان دانش آموخته مقطع کاردانی رشته کتابداری و اطلاع رسانی است و به عنوان نماینده جنرال و با تمرکز بر رشته بیمه های زندگی فعالیت می کند.نماینده شعبه اصفهان بیمه تعاون استراتژی فروش خود را بر مبنای شبکه های اجتماعی گذاشته و بر این اساس تبلیغات خود را انجام می دهد.وی معتقد است که تقویت بازاریابی و تیم سازی مهم ترین استراتژی های مورد نیاز برای تقویت شبکه فروش بیمه های زندگی است و این سیاست را تا پایان سال اجرایی خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=18006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.