• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تکمیل تصفیه‌خانه آب گرمی نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

  • کد خبر : 30293
  • 29 آبان 1400 - 16:36
تکمیل تصفیه‌خانه آب گرمی نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

اردبیل- نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی گفت: برای تکمیل و ارتقای تصفیه‌خانه آب شهرستان گرمی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیطانی ظهر شنبه در بازدید استاندار اردبیل از طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان گرمی اظهار کرد: بحران آب در گرمی بر کسی پوشیده نیست به طوری که امسال در تابستان و به دلیل قطعی مکرر، در آستانه بحران‌های اجتماعی قرار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقا تصفیه‌خانه شهر گرمی و خط انتقال جانبی آن از جعفرآباد و تصفیه‌خانه اصلی ۶ میلیارد تومان آورده شخصی داشتیم، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود.

نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی از خرید مواد اولیه برای یک کیلومتر این پروژه خبر داد و گفت: به رغم ارتقا این تصفیه‌خانه همچنان بحث فرسودگی تأسیسات در منطقه موران و خود گرمی به قوت خود باقی است که امیدواریم با حمایت مسئولان آب و فاضلاب بتوانیم این مشکل را نیز مرتفع کنیم.

قیطانی افزود: برای فاز یک و ۲ حوزه موران ۴.۵ میلیارد تومان تقبل کردیم اما در بحث ارتقا تصفیه‌خانه نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که در مجموع برای ارتقا و تکمیل تصفیه‌خانه شهر گرمی باید ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی و ردیف‌های ملی اعتبار اختصاص یابد.

در این بازدید سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل نیز با اشاره به اینکه باید هر چه سریع‌تر این پروژه تکمیل و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب کشور باید در تأمین منابع مورد نیاز این پروژه پیشگام شود.

کمال‌الدین میرجعفریان اضافه کرد: از منابع داخلی باید این اعتبار تأمین شود چرا که اتکا صرف به اعتبارات استانی زمان اجرا و بهره‌برداری از این پروژه را بسیار طولانی خواهد کرد.

وی با تقدیر از بنیاد علوی در اجرای پروژه‌های عظیم در این شهرستان بیان کرد: ۸۴.۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده که با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و طبق تفاهم‌نامه منعقد شده باید این اعتبار در زمان مشخص تخصیص و پروژه وارد مدار بهره‌برداری شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه را پیگیری می‌کنیم تا هم در بحث ارتقا و هم تکمیل تصفیه‌خانه شهر گرمی شرمنده مردم نباشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.