• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تولید سیزده محصول جدید توسط شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان + ویدئو

  • کد خبر : 79925
  • 16 آبان 1402 - 10:49
تولید سیزده محصول جدید توسط شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان + ویدئو

تأمین مواد اولیه موردنیاز شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان نظیر کبالت و نیکل از محل فرآوری باطله‌های موجود در کشور امکان‌پذیر خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی «ومعادن» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به‌همراه معاونین و جمعی از مدیران این مجموعه از خطوط تولید شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار و پیشرفت طرح‌های توسعه‌ این شرکت قرار گرفت.

دکتر اردشیر سعدمحمدی در این بازدید شرایط شرکت را مطلوب، در حال توسعه و دارای روند صعودی ارزیابی کرد و افزود: در سال آینده کاتالیست‌های پتروشیمی جدیدی به محصولات مجموعه اضافه خواهد شد. با توجه به تغییرات تکنولوژی صورت‌گرفته، کاتالیست‌های فولادی نیز از کیفیت بالاتر و شرایط قیمتی مناسبتری برخوردار بوده و انتظارات مصرف‌کنندگان را تأمین خواهدکرد.

مدیرعامل «ومعادن» با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در این راستا، افزایش تولید و افزایش اشتغالزایی شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان را قابل‌توجه دانست. وی اظهار امیدواری کرد با استقرار سیستم‌های هوشمند مالی و مدیریتی، این شرکت در آینده نزدیک بتواند تأمین مواد اولیه موردنیاز نظیر کبالت و نیکل را از محل فرآوری باطله‌های موجود در کشور امکان‌پذیر سازد.

دکتر سعدمحمدی در پایان از مدیرعامل، مدیران و پرسنل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان به‌خاطر تلاش‌های دلسوزانه و بی‌وقفه ایشان در توسعه مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان نیز ضمن اشاره به روند روبه‌رشد تولیدات از نظر کمی و کیفی در سه‌ساله گذشته گفت: این شرکت یک مجموعه دانش‌بنیان به‌شمار می‌رود که در زمینه تولید کاتالیست‌های صنایع پتروشیمی، نفت، گاز و پالایشی فعالیت می‌کند.

دکتر محمدحسین مولوی‌زاده افزود: تولید کاتالیست در ایران و جهان به ‌عنوان یک صنعت های‌تک از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و ما به لطف خدا توانسته‌ایم تا به امروز ۱۲ گرید از کاتالیست‌های مورد نیاز صنعت را بومی‌سازی و تجاری‌سازی کنیم و دانش فنی تعداد دیگری نیز تولید شده‌است.

وی اعلام کرد: در بازدید امروز مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، برای تولید ۱۳ کاتالیست دیگر صنایع پتروشیمی گام مهمی برداشته شد.

دکتر مولوی زاده خاطرنشان کرد: در این شرکت دستاوردهای خوبی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار رقم خورده و امیدواریم این روند را با برنامه‌ جدی که در زمینه ورود به بازارهای صادراتی و ارزآوری برای کشور داریم گسترش دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.