• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

9

توقف ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان دارنده سیم‌کارت با مالکیت غیر

  • کد خبر : 13187
  • 01 اردیبهشت 1400 - 14:58
توقف ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان دارنده سیم‌کارت با مالکیت غیر

تمام مشتریان بانک سامان که از سیم‌کارت‌های با مالکیت غیر برای دریافت خدمات بانکی غیرحضوری استفاده می‌کنند، موظف به تملک و به نام زدن سیم‌کارت‌های خود شدند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سامان رسانه، بر اساس قوانین جدید، تمامی بانک‌های کشور ازجمله بانک سامان، برای افزایش امنیت تراکنش‌های برخط و همچنین کاهش موارد جعل و کلاه‌برداری، ملزم به توقف ارائه سرویس‌های بانکی برخط برای آن دسته از مشتریانی شدند که از سیم‌کارت با مالکیت غیر برای دریافت خدمات بانکی استفاده می‌کنند. ازاین‌رو، این دسته از مشتریان در آینده نزدیک هنگام دریافت خدمات برخط بانکی، نظیر انتقال وجه کارت به کارت، حساب به حساب، پایا، ساتنا، پرداخت قبوض و خرید شارژ و همچنین دریافت رمز یک‌بارمصرف و پیامک واریز و برداشت وجه با مشکل روبرو خواهند شد.
بر این اساس، بانک‌ها موظف هستند که در هنگام انجام این تراکنش‌ها نسبت به تطبیق کد ملی صاحب حساب با مشخصات صاحب سیم‌کارت از طریق سامانه شاهکار اقدام کنند و در صورت وجود مغایرت، ارائه خدمات غیر حضوری به این دست از مشتریان تا زمان اصلاح مشخصات هویتی سیم‌کارت متوقف خواهد شد.
لازم به ذکر است که این دسته از مشتریان باید در اولین فرصت با در دست داشتن مدارک هویتی خود به همراه مالک اصلی سیم‌کارت به یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت و یا مرکز ارائه سرویس تلفن همراه در سراسر کشور مراجعه و نسبت به تملک سیم‌کارت خود اقدام کنند.
همچنین اگر امکان تغییر مالکیت سیم‌کارت برای این دسته از مشتریان وجود ندارد، آن‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلت بانک سامان و همچنین مراجعه به یکی از شعب بانک سامان، نسبت به تغییر شماره تلفن همراه و ثبت شماره جدید تحت مالکیت خود اقدام کنند.
در همین ارتباط مرکز سامان ارتباط با شماره تماس ۰۲۱۶۴۲۲ داخلی ۲ در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی مشتریان است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.