• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

توسعه و بهبود همه سیستم های ارائه دهنده خدمات به مشتریان در بانک شهر

  • کد خبر : 80725
  • 29 آبان 1402 - 16:09
توسعه و بهبود همه سیستم های ارائه دهنده خدمات به مشتریان در بانک شهر

مدیر امور سامانه های بانکی بانک شهر در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، گفت: همه سیستم هایی که به مشتریان بانک شهر خدمات عرضه می کنند در حال توسعه و بهبود هستند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید عباس نوربهاء تاکید کرد: این سیستم ها شامل همه انواعی می شود که چه در داخل شعبه ارائه خدمات می کنند و چه به صورت غیر حضوری و از طریق کانال اینترنتی نیازهای مشتریان را برآورده می کنند از طریق مدیریت سیستم های بانکی پشتیبانی می شوند و با توسعه آنها مشتریان شاهد بهبود بیشتر ارائه خدمات خواهند بود.
وی افزود: فناوری های نوین جزء لاینفک توسعه سرویس ها در این بخش هستند. زیر ساخت هایی مثل امضای دیجیتال، سفته الکترونیک، احراز هویت دیجیتالی و از این قبیل، جزء لاینفک نیاز مشتریان هستند و برنامه های ما بر توسعه این زیر ساخت ها متمرکز است.
مدیر امور سامانه های بانکی بانک شهر با اشاره به فرآیندهای پرداخت تسهیلات غیر حضوری گفت: در این فرآیند و دیگر فرآیندهای مرتبطی که در شعبه ها انجام می شود نیاز به اعتبار سنجی وجود دارد که از ابزارهای مختلف برای اجرای آن استفاده خواهیم کرد.
وی با تاکید بر فرصت های حضور در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت برای شبکه بانکی گفت: بانک شهر از سنوات گذشته در این همایش حضوری گسترده داشته است و در دهمین دوره این نمایشگاه هم با برنامه ریزی ویژه ای حضور یافته است.
نوربهاء ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی منسجمی که بانک شهر در این دوره از نمایشگاه دارد دستاوردهای جدیدی در حوزه فناوری اطلاعات به دست آید و فضایی برای تعامل بیشتر با شبکه بانکی و بین شرکت های فناور و گسترش همکاری ها و هم افزایی با آنها باشد.
مدیر امور سامانه های بانکی بانک شهر بیان کرد: یکی از اقدامات مهم بانک شهر با توجه به رسالتی که در راستای خدمات شهری و شهر هوشمند دارد، توسعه خدمات شهری است. در این راستا حضور در این همایش و تعامل با ذینفعان این عرصه می تواند توسعه زیر ساخت های شهری را تسهیل کند.
وی افزود: این همایش یک همایش تخصصی است و بازیگران اصلی صنعت پرداخت کشور هر ساله با حضوری پر رنگ، آخرین دستاوردها و برنامه ها خود را در آن عرضه می کنند. حضور در چنین همایشی می تواند موجب مطلع شدن از آخرین اقدامات رگولاتورها یا شرکت های فناور و دیگر ذینفعان باشد و این آگاهی در اقدامات آتی بانک شهر در خصوص توسعه خدمات بانکداری به ویژه خدمات بانکداری الکترونیک و در راستای خدمت رسانی به شهرداری ها و شهروندان، موثر خواهد بود.
نوربهاء خاطر نشان کرد: در توسعه خدمات در دو بعد حضوری و غیر حضوری برنامه داریم و در حال توسعه سرویس هایی همچون امضای دیجیتال، سفته و برات الکترونیک و وکالتی کردن حساب و از این دست سرویس ها با رویکرد ایجاد تجربه منحصر به فرد و تجربه نوین در خدماتمان هستیم.از طرفی در خصوص توسعه سرویس های شعب به دنبال توسعه و هوشمند سازی فرآیندهای شعبه هستیم تا بتوانیم فرآیندهای پرکاربرد و زمانبر شعب را بهینه کنیم و تجربه خوبی را در ذهن مشتریان بانک شهر در زمان حضور در شعبه رقم بزنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.