• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

توسعه همکاری های مشترک با رویکرد خداپسندانه

  • کد خبر : 81201
  • 08 آذر 1402 - 10:59
توسعه همکاری های مشترک با رویکرد خداپسندانه

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تاکید بر لزوم حمایت نظام بانکی از زائران سرزمین وحی گفت: تمامی ظرفیت‌های بانک مسکن در خدمت رفاه و آرامش زائران خواهد بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ مدیرعامل بانک مسکن در این نشست بیان داشت: هدف ما علاوه بر هدایت جریان پولی کشور به سمت تولید و اشتغال، ارائه خدماتی شایسته و در خور به مردم و نیز ایجاد فضای آرام کار برای فعالان اقتصادی است.
دکتر حسینی با ارزشمند خواندن نوع فعالیت سازمان حج و زیارت در ایجاد شرایط سفرهای معنوی هموطنان اظهار امیدواری کرد که با ایجاد زمینه‌های تعامل بانک مسکن با سازمان، فارغ از هر گونه نگاه اقتصادی، بتوان در این کار خیر و خداپسندانه سهیم شد.
وی با اشاره به اقدامات اخیر بانک مسکن در حوزه‌ عمل به مسئولیت اجتماعی به ویژه پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت: بانک مسکن امروز افتخار دارد که مهم‌ترین شعار دولت مردمی و دغدغه رهبر معظم انقلاب را با تمام قوا پیش برده و با تمام توان در راستای انجام این مسئولیت عظیم کنار دولت بایستد.
مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: این بانک در تداوم انجام رسالت خود ،در تلاش است تا در قالب همکاری متقابل با سازمان حج و زیارت با ارائه بسته‌‌های متنوع محصولات و به کارگیری ظرفیت‌های خود، به ایجاد شرایط مناسب خدمت رسانی به زائران کمک کند.
رییس سازمان حج و زیارت نیز ضمن تقدیر از خدمات بانک مسکن، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات این سازمان پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با حمایت های بانک مسکن به عنوان بانک تاثیرگذار در بخش مسکن بتوانند خدمات مطلوب تری به اقشار مختلف جامعه ارائه دهند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.