• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

7

توسعه فعالیت‌های صادراتی ایران‌خودرو در ارایه خدمات پس از فروش برون مرزی

  • کد خبر : 96496
  • 12 آبان 1403 - 15:21
توسعه فعالیت‌های صادراتی ایران‌خودرو در ارایه خدمات پس از فروش برون مرزی

شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت ایران‌خودرو، تعداد نمایندگی‌های فروش قطعات و خدمات پس از فروش خود را در کشور ونزوئلا افزایش داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- معاون بازاریابی و فروش شرکت ایساکو، در این باره گفت: این مجموعه در کنار تلاش برای ارایه بهترین خدمات به مشتریان داخلی، همچنان برای اعتلای برند ایران‌خودرو در مناطق صادراتی نیز در تلاش است و با این رویکرد تعداد نمایندگی‌های فروش قطعات و خدمات پس از فروش خود را در ۱۲ استان کشور ونزوئلا به ۱۸ مرکز فروش و خدمات پس از فروش و دو مرکز فروش قطعات ارتقا داد.
شهرام غلامی افزود: با توسعه این نمایندگی‌ها هم‌اکنون شاهد تعدد مراکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در نقاط مختلفی از کشور ونزوئلا با هدف معرفی بیش‌تر و خدمت‌رسانی بهتر به مصرف‌کنندگان محصولات ایران خودرو هستیم. 
وی ادامه داد: شرکت ایساکو با دارا بودن ۵۶ مرکز خدمات پس از فروش و فروش قطعات در ۱۱ کشور عراق، ونزوئلا، ارمنستان، ترکمنستان، اوکراین، آذربایجان، ترکیه، سنگال، سوریه، روسیه و تونس، در حال ارایه خدمات پس از فروش به دارندگان محصولات ایران‌خودرو است. 
غلامی گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود و فراز و نشیب‌های صادرات خودرو و قطعات، مدیریت توسعه فروش و صادرات ایساکو همواره در حوزه خدمات پس از فروش خارج از کشور فعال بوده و با افزایش شرکای خود اعم از نمایندگی‌های خدماتی و تجاری در راستای حفظ وفاداری و نگه‌داری مشتریان محصولات صادراتی تلاش کرده است.
معاون ایساکو گفت: تامین و ارسال قطعات مورد نیاز خودروهای صادراتی به نمایندگی‌ها برون‌مرزی، توسعه سیستم‌های کسب و کار ایساکو در بخش‌های تجاری، خدمات و مهندسی، برگزاری دوره‌های آموزش‌ فنی در راستای تعمیر خودروها، آموزش استفاده از ابزار مخصوص، تجهیزات تعمیرگاهی و دستگاه‌های عیب‌یاب انواع خودرو و ارایه مشاوره فنی و عیب‌یابی خوروهای متوقف در نمایندگی‌های صادراتی، پشتیبانی اجرای فراخوان در کشورهای هدف و ترجمه مدارک تعمیراتی خودرو به زبان‌های انگلیسی، عربی و… بخشی از اقدامات صورت گرفته در بخش صادرات است، همچنین از سال گذشته صادرات انواع روان‌کارها به مناطق صادراتی آغاز شده و در حال توسعه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=96496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.