• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

5

توسعه صادرات از طریق خرده فروشی های آنلاین

  • کد خبر : 51038
  • 09 مرداد 1401 - 17:45
توسعه صادرات از طریق خرده فروشی های آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پست در اختتامیه هفته تجارت الکترونیک اصفهان با بیان اینکه ایران دارای ۱۵ کشور همسایه با بیش از ۵۵۰ میلیون نفر جمعیت است، افزود: «با اکثر این کشورها در حال مبادلات تجاری هستیم و ورود به عرصه خرده فروشی آنلاین فرا مرزی با استفاده از شبکه عظیم پست جهانی می تواند راه جدیدی به سوی گسترش صادرات غیر نفتی ایران باشد.»

به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم محمود لیائی که هشتم مرداد ۱۴۰۱ در مراسم اختتامیه هفته تجارت الکترونیک اصفهان، با بیان مطلب فوق از توسعه صادرات از طریق خرده فروشی های آنلاین خبر داد. 
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست دراین آیین با تاکید بر توسعه بازارگاه های متصل به سامانه تجارت الکترونیک پست با هدف ارائه خدمات هوشمند به مشتریان افزود: «ثبت حداکثری این مرسولات در سامانه تجارت الکترونیک با هدف شفاف سازی آمار در دستور کار است.» 
لیائی همچنین از توسعه خرده فروشی آنلاین از طریق ارائه خدمات ارزش افزوده با همکاری تیم های مستقر در مرکز نوآوری پست اصفهان خبر داد و گفت: «در حال حاضر پروژه های مهمی از طریق مراکز نوآوری پست در استان های مختلف علی الخصوص اصفهان به دبیرخانه مرکزی جهت بررسی ارسال شده که بخشی از آنها در حال دریافت مجوز های شروع کار هستند.»
معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم ارتقای کیفی مرکز نوآوری پست اصفهان با بهره گیری از ظرفیت های موجود استانی عنوان داشت: «سرویس های جدید و بسترهای مورد نیاز آن برای توسعه با مشارکت بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.»
هفته تجارت الکترونیک اصفهان از ۱ تا ۸ مرداد ۱۴۰۱ با هدف افزایش ارزش کسب و کارهای اصفهان از مسیر ابزار تجارت الکترونیک برگزار و کسب و کارهای استان اصفهان در چهار سطح تولید کنندگان، فعالان تجارت الکترونیک، فعالان اقتصادی و کسب و کارهای خانگی مخاطبین این رویداد ملی بودند. بزرگترین سرمایه گذاران، شرکت های زیرساخت و سازمان های دولتی و خصوصی از این رویداد حمایت کردند. 
توسعه تولید و اقتصاد دانش بنیان، توان افزایی کسب و کارهای فعال و ارتقای جایگاه فعالان اقتصادی، افزایش مشارکت شرکت های زیرساختی در توسعه کسب و کارهای خرد و ارتقای اکوسیستم کسب و کارهای نوپااز جمله اهداف اصلی این رویداد بود. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.