• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

توسعه امر به معروف و نهی از منکر با همراهی شبکه بانکی امکان پذیر است

  • کد خبر : 49375
  • 15 تیر 1401 - 14:19
توسعه امر به معروف و نهی از منکر با همراهی شبکه بانکی امکان پذیر است

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب با مدیران عامل بانک‌ها اظهار داشت: توسعه امر به معروف و نهی از منکر با همراهی شبکه بانکی امکان پذیر است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، نشست هم اندیشی عفاف و حجاب به ریاست آیت‌الله صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با حضور هاشمی گلپایگانی دبیر این ستاد، علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی، ذبیح الله سلمانی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

آیت الله صدیقی در این نشست خطاب به رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی، گفت: بهره‌مندی از بیانات و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب یک فرصت برای تمام مدیران و مسوولان کشور است که از این فرصت باید نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: عائله یک مدیرعامل فقط خانواده و فرزندان او نیست بلکه مجموعه تحت مدیریت نیز، عائله او محسوب می‌شود. یک مدیر باید باور داشته باشد کارکنان خصوصا خانم‌ها جزو خانواده او هستند.

آیت الله صدیقی خطاب به مدیران عامل بانک‌ها با تاکید بر اینکه بدون حضور و همراهی شما هیچ اقدامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نمی‌توانیم انجام دهیم و از شما انتظار حمایت و ارایه برنامه در این زمینه داریم، گفت: در قدم اول، امر به معروف و نهی از منکر شرط حیات و زندگی اجتماعی و بی‌تفاوتی به این موضوع علامت افسردگی و خمودگی است.

امام جمعه موقت تهران ضمن ابراز خرسندی از تعامل سران سه قوه گفت: این یک فرصت بی‌نظیر است که رییس دولت سیزدهم به مقوله امر به معروف و نهی از منکر اعتقاد و باور جدی دارد و سران سه قوه نیز در این زمینه زیر یک سایه حرکت می‌کنند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: توجه به امر به معروف و نهی از منکر صرفا برای شبکه بانکی نیست بلکه همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید در این زمینه پیش قدم شوند.

وی در پایان تاکید کرد: توسعه امر به معروف و نهی از منکر با همراهی شبکه بانکی امکان پذیر است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.