• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
2

توزیع یکپارچه قطعات امدادی مورد نیاز مشتریان میسر شد

  • کد خبر : 89538
  • 06 خرداد 1403 - 10:33
توزیع یکپارچه قطعات امدادی مورد نیاز مشتریان میسر شد

با راه اندازی انبارک شبکه خدمات امدادی شرکت امدادخودروسایپا، توزیع یکپارچه قطعات امدادی مورد نیاز مشتریان گروه خودرو سازی سایپا در سطح کشور فراهم شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، در راستای افزایش رضایت مشتریان و به منظور خدمات رسانی هر چه مناسب تر، از اردیبهشت ماه سال جاری توزیع قطعات یدکی با ایجاد سیستم انبارک برای امدادگران میسر شد تا نسبت به فروردین ماه گذشته توزیع قطعات برای ارائه خدمات امدادی ۳ برابر افزایش یابد. 

همچنین نظم در پرداخت به شبکه امدادگران، فراهم آوردن بسترهای سیستمی خرید قطعات، اعتبارسنجی صحیح امدادگران و نظارت بر انبارک امدادگران، منجر به افزایش سهم بازار قطعات یدکی و استفاده امدادگران از قطعات اصل و جلوگیری از قطعات متفرقه و غیر شرکتی شد.

فروش کارت طلایی سایپا، ارائه سرویس های دوره ای، تعویض روغن و قطعات مصرفی، بازدید فنی پیش از سفر، نصب آپشن، امداد باطری و انجام تعمیرات سبک توسط ناوگان خدمات خودرو در محل و مرکز ارائه خدمات سریع واقع در شرکت امدادخودروسایپا از جمله خدمات قابل ارائه این شرکت است و مشتریان می توانند از طریق تماس با شماره  ۰۲۱۸۴۴۴۴ یا مراجعه به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.ir  نسبت به  ثبت درخواست یا خرید خود اقدام کنند. همچنین دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا و غیر گروه در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.  

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=89538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.