• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان در دستان بانک سامان

  • کد خبر : 62679
  • 28 دی 1401 - 17:01
تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان در دستان بانک سامان

بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را از آن خود کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سامان رسانه، تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری که با حمایت موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، به بانک سامان رسید.
بر این اساس، این تندیس براساس ارزیابی شاخص‌های کیفیت، ایجاد درگاه‌های ارتباطی مناسب برای مشتریان، کارآمدی فرآیند رسیدگی به صدای مشتریان به بانک سامان اعطا شد.
لازم به ذکر است که پیش از این نیز بانک سامان در سال ۱۳۹۹ توانسته بود تندیس طلایی این همایش را یک بار دیگر از آن خود کند و قبل از آن هم این بانک رتبه نخست شاخص رضایت‌مندی مشتریان که توسط استانداری تهران ارزیابی شده بود را کسب کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.