• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

تمدید قرارداد ساپینتو به نتیجه رسیده است

  • کد خبر : 70464
  • 08 خرداد 1402 - 6:15
تمدید قرارداد ساپینتو به نتیجه رسیده است

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: قرار است این هفته وکیل ساپینتو به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره دربی فینال جام حذفی، اظهار کرد: برای ما هیچ تفاوتی نداشت چه تیمی‌ به فینال برسد. قطعا حضور پرسپولیس انگیزه بازیکنان استقلال را هم افزایش خواهد داد. با شناختی که از سرمربی و بازیکنان تیم‌مان دارم، مطمئن هستم بعد از اتفاقات مربوط به دربی برگشت لیگ، همه آن‌ها برای رویارویی با پرسپولیس ثانیه‌ شماری می‌کردند تا آن شکست را جبران کرده و دل هواداران را شاد کنند.

کریمی‌ در رابطه با موضوع تقاضای حضور داور خارجی در دربی فینال جام حذفی تصریح کرد: ما حاضریم همه هزینه‌های حضور داور خارجی برای دربی فینال را پرداخت کنیم. بحث یک جام و قهرمانی در میان است. بنابراین به خاطر همین موضوع است که ما در این قضیه اصرار داریم تا از یک داور خارجی در دربی فینال استفاده شود. البته خدای ناکرده نمی‌خواهیم ارزش داوران ایرانی را پایین بیاوریم اما در ماه‌های اخیر تیم ما اسیر اشتباهات داوری بود.

وی درباره صحبت‌های یحیی گل‌محمدی که گفته اگر من رفتارهای سرمربی استقلال را می‌کردم مادام العمر محروم می‌شدم، خاطرنشان کرد: عجیب است که افراد رفتارهای خودشان کنار زمین را به این سرعت فراموش می‌کنند. در همین لیگ امسال چند بار سرمربی پرسپولیس به داوران نسبت به قضاوت‌شان اعتراض‌های شدیدی را انجام داده است. جالب است که به این سرعت رفتارهای خودشان را فراموش می‌کنند.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو، بیان کرد: جلسه‌ای را با ایشان برگزار کرده‌ایم و قرارداد به نتیجه رسیده و منتظر همراه اول هستیم که پول را به حساب باشگاه واریز کند تا هم مطالبات ایشان و هم بازیکنان را پرداخت کنیم. قرار است این هفته وکیل او به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود.

کریمی درباره  بحث اسپانسری همراه اول گفت: جلسه ای را با مسئولان این شرکت برگزار کردیم توافقاتی حاصل شد تا بخشی از مطالبات استقلال طی امروز و فردا پرداخت شود تا ما هم برای پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان تیم اقدام کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.