• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سودآوری ۳۰ درصدی بیمه میهن برای سرمایه‌گذاران پرداخت خسارت ۱۹۵۳ میلیارد ریالی به پالایشگاه آذران بیرجند توسط بیمه آسیا  لزوم تسریع در تدوین و اجرای برنامه جامع فناوری اطلاعات برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد مراسم معارفه رئیس انجمن اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد اقدامات بانک مسکن در پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به مطالبات بانک ۵۸ پرونده صحنه‌سازی شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شناسایی شد دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی بانک پارسیان طی ۵ ماهه سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد/ وام ازدواج و فرزند آوری در صدر تسهیلات پرداختی پارسیان تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری

0

تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان

  • کد خبر : 93924
  • 10 شهریور 1403 - 14:35
تمدید جشنواره ملی پوستر سپهر به دلیل استقبال بی‌نظیر هنرمندان

بانک صادرات ایران در آستانه آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت خود، از هنرمندان سراسر کشور دعوت به عمل آورده تا با بازتاب جایگاه برجسته این بانک در خدمت به مردم و اقتصاد کشور، به این رویداد ملی بپیوندند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک که با ورود به «هفتاد و سومین» سال تأسیس خود در  شهریورماه امسال، قصد دارد تا با همکاری هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی کشور، این سالگرد را به یک رویداد فرهنگی و هنری به‌یادماندنی تبدیل کند. به همین منظور، «اولین جشنواره ملی پوستر سپهر» به عنوان فرصتی بی‌نظیر برای تقویت پیوند میان هنرمندان کشور و این بانک در نظر گرفته شده است، تا مفاهیم و ارزش‌های بانک صادرات ایران از طریق هنر به جامعه منتقل شود.

این جشنواره در دو بخش «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» و «آغاز ۷۳ سالگی بانک صادرات ایران» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. به دلیل استقبال چشمگیر و بی‌نظیر هنرمندان عرصه گرافیک از این جشنواره، مدت زمان ارسال آثار تا ۱۶ شهریور ماه تمدید شده است. این تصمیم نشان‌دهنده علاقه و مشارکت گسترده هنرمندان در این رویداد ملی است که به غنای هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

هیأت داوران این جشنواره متشکل از هنرمندان شاخص و پیشکسوتان حوزه هنرهای تجسمی کشور از جمله ابراهیم حقیقی، ایرج میرزاعلیخانی، فرزاد ادیبی، مریم کهوند و مجید کاشانی است که آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=93924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.