• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

0

تمام ظرفیت ستاد می بایست در خدمت شعب باشد/بازنگری در فرآیندها با رویکرد حل مسأله به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان

  • کد خبر : 97726
  • 07 آذر 1403 - 16:44
تمام ظرفیت ستاد می بایست در خدمت شعب باشد/بازنگری در فرآیندها با رویکرد حل مسأله به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان

دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک صنعت و معدن روز چهارشنبه هفتم آذرماه به همراه امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیأت مدیره از شعبه مرکزی این بانک بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جمع همکاران این شعبه حضور یافته بود با اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب در انجام امور بانک و تقدیر از تلاش های بی شائبه آنان عنوان داشت: تمامی همکاران ستادی مکلف و موظف به همراهی و همفکری با همکاران شعب هستند و به نوعی بخش های ستادی می بایست در خدمت شعب باشند.
دکتر شایان بیان داشت: این بانک رسالت مهمی در رونق سرمایه‌گذاری، تأمین مالی واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار درکشور بر عهده دارد و برای تحقق این هدف باید با بازنگری در فرآیندها، روند تسهیلات دهی را تسهیل نموده و با رویکرد حل مسأله برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم.
وی ادامه داد: شعب باید در تخصیص منابع و ارائه تسهیلات، نقش فعالی داشته باشند و برای اینکه شعب به خوبی از عهده این مهم برآیند، ضرورت دارد که خود، وضعیت مطلوبی داشته باشند. بنابراین بررسی وضعیت آنان و تجزیه و تحلیل صورت های مالی شعب باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران مالی ارشد بانک در شعب حضور یابند.
وی ادامه داد: لازم است از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شعب در جهت ارایه خدمات به مشتریان استفاده نماییم و در این راستا در نظر داریم با توانمند سازی شعب و اصلاح رویه ها به ارایه خدمات و تسهیلات، شتاب بیشتری بخشیم و در این میان شعبه مرکزی باید نقش الگو و راهبر را برای دیگر شعب ایفا نماید.
مدیرعامل بانک با اشاره به ضرورت گردش مناسب و به موقع اطلاعات در تمامی بخش های بانک عنوان نمود: برای ایجاد نوآوری و خلاقیت و بکارگیری بهترین روش ها لازم است اطلاعات به صورت شفاف در اختیار تمامی بخش ها قرار بگیرد و نقطه نظرات و پیشنهادات همگان در هر تغییر و تحولی مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین از ضرورت افزایش توانمندی مدیران و کارشناسان شعب سخن گفت و تاکید کرد: برای افزایش کارایی و اثربخشی لازم است سطح توانمندی شعب افزایش یابد تا شرایط تفویض اختیار بیشتر به آنان فراهم گردد.
مدیرعامل به لزوم ارائه برنامه مدون و منسجم برای تحقق اهداف بانک اشاره نمود و اظهار داشت: در فرصتی که تا پایان سال جاری باقیست باید سرعت تحقق اهداف و اجرای برنامه ها افزایش یابد.
وی همچنین ارتقای برند بانک صنعت و معدن را به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای بخش تولید و صنعت کشور ضروری دانست و بر لزوم بهبود هویت بصری تاکید نمود.
وی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط همکاران به خصوص همکاران شعب یکی از اولویت های ماست و در حال بررسی و همفکری برای ارتقای سطح معیشت همکاران هستیم.
در ادامه مدیرعامل از بخش های مختلف این شعبه بازدید کرد و با مشتریان حاضر در شعبه در مورد سطح رضایتمندی آنان از سطح خدمات این بانک بحث و تبادل نظر نمود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=97726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.