• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

تمام ظرفیت‌ها را برای افزایش رضایت مشتریان به کار می‌گیریم

  • کد خبر : 87259
  • 02 فروردین 1403 - 14:02
تمام ظرفیت‌ها را برای افزایش رضایت مشتریان به کار می‌گیریم

مدیرعامل سایپایدک در بازدید از امدادخودرو سایپا بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، اردلان حسینی در نخستین روز سال ۱۴۰۳ ضمن حضور در مرکز تماس امدادخودرو سایپا و دیدار با مدیران و کارکنان حاضر در امدادخودرو، بر ضرورت افزایش رضایت مشتریان و کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش تأکید کرد.

او با بیان اینکه تمام تصمیم‌ها در سایپایدک بر مبنای خرد جمعی خواهد بود، گفت: همه ما به دنبال بهترین عملکرد و بهترین نتیجه در برنامه‌هایمان هستیم و آنچه که در برنامه‌ها حتماً باید مد نظر قرار گیرد، جلب رضایت مشتریان و کسب مقام نخست در خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به نامگذاری امسال به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری، یادآور شد: انتظارات از گروه سایپا بالاست و مدیریت ارشد گروه نگاه ویژه‌ای در انجام امور و برنامه‌ها در گروه سایپا دارد. امیدواریم با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در نهایت بتوانیم به عنوان شاخص صنعت خودرو در کشور بدرخشیم. 

او افزود: با توجه به تلاش و پشتکار مدیر عامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یابد و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود.

حسینی تأکید کرد: انجام کار برای تیم مدیریت بسیار مهم است. بنابراین از همه همکارانم در سایپایدک و امدادخودرو سایپا انتظار دارم فقط به کار توجه کنند و آن را در اولویت اصلی قرار دهند تا به رتبه‌های لازم دست یابیم و رضایت مشتریان را سرلوحه همه برنامه‌ها قرار دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=87259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.