• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مدیرعامل بانک مسکن

  • کد خبر : 81872
  • 18 آذر 1402 - 14:40
تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مدیرعامل بانک مسکن

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) با اهدای لوحی از اقدامات بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ در این تقدیرنامه از مدیرعامل بانک مسکن و تلاش کارکنان این بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر شد.
بر این اساس، یکی از اهداف اصلی و حائز اهمیت پرداخت این تسهیلات، یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه و مرتفع کردن بخشی از مشکلات آن‌ها بر اساس شاخص‌هایی همچون ۳ دهک پایین درآمدی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و … است.
بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۹ هزار و ۷۰۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.
همچنین ۲ هزار و ۷۶۳ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به ارزش یک هزار و ۹۱۱ میلیارد ریال نیز در سال جاری به مددجویان سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.
طی سال ۱۴۰۱ نیز بانک مسکن در مجموع ۲۵ هزار و ۴۲۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، خرید، ساخت و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۹ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال به معرفی شدگانِ کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعطا کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.