• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر استاندار کردستان از سرعت پیشرفت گندله‌سازی کردستان

  • کد خبر : 78163
  • 12 مهر 1402 - 12:44
تقدیر استاندار کردستان از سرعت پیشرفت گندله‌سازی کردستان

روز ۹ مهرماه سال جاری آیین کلنگ زنی احداث پست برق ۲۰ کیلوولت مجتمع گندله‌سازی کردستان و چندین برنامه دیگر این مجتمع به‌همراه بازدید از بخش های مختلف کارخانه با حضور استاندار کردستان، نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صمت استان کردستان و جمعی مقامات استانی در سایت صبا امید غرب خاورمیانه برگزارشد.

مهندس مهدی زارع مدیرعامل شرکت صبا امید غرب خاورمیانه ضمن معرفی پروژه گندله سازی کردستان گفت: در بخش زیرساخت انرژی پروژه مشکلی نداریم و پساب شهر یاسوکند به سایت کارخانه خریداری کرده ایم و احداث پست برق اختصاصی نیز در دستور کار قرار داده ایم. وی از دانشگاه های استان هم برای تامین نیروی انسانی متخصص دعوت بعمل آورد.

به گفته زارع، این پروژه در اردیبهشت سال ۱۴۰۰، در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار و صرف بیش از ۲ هزار میلیارد تومان آغاز شد و اشتغال زایی قابل توجهی به دنبال خواهد داشت.

مهندس خلیقی، مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان: شاهد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی گندله سازی کردستان هستیم که جای تبریک دارد. استان کردستان به سمت صنعتی شدن در حال حرکت است و صنایع فولادی در این استان نقش کلیدی خواهند داشت.

مهندس محبیان، فرماندار بیجار: آینده این منطقه صنعتی است و توسعه زنجیره فولاد در شهرستان بیجار در حال تحقق است. همچنین، درخواست داریم که مجریان و سرمایه گذاران در توسعه زیرساخت ها و عمران منطقه مشارکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام خورشیدی، امام جمعه شهر بیجار: این مجموعه یکی از شناسنامه های منطقه خواهد بود و یک مدیریت جهادی در گندله سازی کردستان صورت گرفته است. وی بکارگیری نیروهای بومی و کمک به توسعه زیرساخت جاده ای تاکید کردند.

مهندس زندیان، نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی: از مدیران شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات تشکر ویژه داریم و خوشحالیم که امروز شاهد پیشرفت قابل توجه پروژه گندله‌سازی کردستان هستیم.

زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز ضمن تقدیر از مهندس زارعی، مدیرعامل صباامید خاورمیانه فارس گفت: سرعت پیشرفت گندله سازی کردستان محسوس است و جای تقدیر دارد. زمین مورد نیاز توسعه گندله سازی کردستان از منابع طبیعی را پیگیری خواهیم کرد و سایر مطالبات مدنظر مدیرعامل محترم این پروژه را بجد دنبال خواهیم کرد.

به گفته استاندار کردستان، شاخص اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۱ برابر با مجموع کل ۱۰ سال قبل است که نشان دهنده توجه دولت به استان کردستان است و بدین ترتیب، بیش از ۳۰ هزار میلیارد پروژه عمرانی را در سفر رئیس‌جمهور به استان افتتاح خواهیم کرد.

منبع: چیلان

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.