• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تفویض اختیار به مدیران استانی و شبکه فروش بیمه دانا در سراسر کشور

  • کد خبر : 75574
  • 29 مرداد 1402 - 8:29
تفویض اختیار به مدیران استانی و شبکه فروش بیمه دانا در سراسر کشور

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، سرعت بخشیدن به ارائه خدمات را مهم‌ترین عنصر مدیریت عنوان و بر تفویض اختیار به مدیران استانی و شبکه فروش تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعب استان لرستان که در شهر خرم‌آباد برگزار شد، به تشریح عملکرد این شرکت از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت و با تبیین برنامه‌های راهبردی و استراتژی سه ساله شرکت، مهم‌ترین اقدامات و عملکرد ستاد و صف را تشریح کرد.
وی اظهارات خود را در سه بخش فنی و مالی، برنامه‌ها و سیاست‌ها، اهداف و چشم‌انداز پیش‌رو و همچنین انتظارات هیئت‌مدیره از کارکنان مطرح کرد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان لرستان اظهار داشت: ثبت افتخارات و موفقیت‌های اخیر شرکت، حاصل کار تیمی و اجرای سیاست عدم تمرکز است و تلاش ما سرعت بخشیدن به ارائه بهترین خدمات به بیمه‌گذاران، به عنوان مهم‌ترین عنصر مدیریت است، ضمن آنکه تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از راهبرد توسعه بازار، ضمن حفظ قراردادهای موجود، بخش اعظمی از امور را به مدیران استانی و شبکه فروش واگذار کنیم.
ایشان دستیابی به پرتفوی ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی را هدف‌گذاری این شرکت تا پایان سال‌جاری اعلام کرد و با تأکید بر حفظ ارزش سهام و جایگاه ممتاز آن در صنعت بیمه کشور افزود: بیمه دانا در حال‌حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و علی‌رغم متغیرهای اخیر اقتصادی حاکم بر بازار سرمایه، پیش‌بینی می‌کنیم سهام این شرکت در آینده نزدیک به ارزش ذاتی و واقعی خود نزدیک شده و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. 
مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به عملکرد شعب و شبکه فروش این شرکت در سراسر کشور گفت: ثبت عملکرد بسیار مطلوب این مجموعه حاصل کار گروهی، هم‌افزایی سیستم، رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقویت روحیه کارمحوری بوده است، لذا می‌کوشیم تا پایان سال‌جاری نیز با رعایت این اصول، به اهداف پیش‌بینی‌شده جامه عمل بپوشانیم.
 وی با تقدیر از عملکرد مناسب شعب خرم‌آباد و بروجرد، از زحمات مدیران آنها قدردانی و بر لزوم چاره‌اندیشی و رفع مشکلات و تحقق مطالبات شبکه فروش این استان تأکید کرد.
ایشان در ادامه از پرداخت پاداش مشارکت در منافع به نمایندگانی که دارای حاشیه سود مناسب هستند، طبق آیین‌نامه‌های بیمه مرکزی و ارتقای درجه‌بندی شعب خبر داد و عنوان کرد: امیدوارم در ادامه سال‌جاری و در سایه افزایش تلاش ستاد و صف، شاهد تحقق اهداف عالی شرکت و تحقق بودجه پیش‌بینی‌شده به بهترین نحو ممکن باشیم.
 پیش از اظهارات مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، سیاوش پورکرمی رئیس شعبه خرم‌آباد و مجید ملتمسی رئیس شعبه بروجرد بیمه دانا، گزارشی از اقدامات و عملکرد این شعب ارائه کردند و در ادامه نیز جمشید دریکوند رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان لرستان، به بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نمایندگان پرداخت.
گفتنی است: در سفر مدیرعامل و هیئت همراه ایشان به استان لرستان، همچنین  جلسه‌ای بین دکتر رضا جعفری و رضا عزتی مدیر کل آموزش پرورش این استان برگزار شد که طی آن، مدیران ارشد آموزش و پرورش استان لرستان، ضمن ابراز خشنودی از تمدید مجدد این قرارداد با بیمه دانا، بر تقویت و گسترش روابط و مناسبات دوجانبه تأکید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.