• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تفاهم نامه تاریخی کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توسعه صنایع بهشهر؛ تحولی مهم در راه افزایش تولید و بهبود معیشت اقشار کم درآمد

  • کد خبر : 82361
  • 29 آذر 1402 - 7:01
تفاهم نامه تاریخی کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توسعه صنایع بهشهر؛ تحولی مهم در راه افزایش تولید و بهبود معیشت اقشار کم درآمد

شرکت توسعه صنایع بهشهر و کمیته امداد امام خمینی(ره) با امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک، یک گام مهم در جهت بهبود معیشت اقشار کم درآمد برداشتند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، این تفاهم نامه شامل اقداماتی گسترده از جمله پشتیبانی برای پروژه‌ها و برنامه‌های اجتماعی در راستای تأمین نیازهای بهداشتی و غذائی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیازمندان سراسر کشور است.

دکتر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ابراز رضایت از امضاء این تفاهم نامه گفت: مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از چهره های شجاع در تصمیم گیری و قوی در برنامه ریزی است که روحیه ارزشی و جهادی وی و اقداماتی که در حوزه زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری انجام داده بسیار ارزشمند است.

وی در مورد این تفاهم نامه گفت: جامعه هدف ما خانواده عزیزان عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیازمندان سراسر کشور هستند. پیش از امضاء تفاهم نامه نشست های کارشناسی مفصلی برگزار شده است زیرا رسیدگی به معیشت نیازمندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) محرومین و نیازمندان را بهترین و خاص ترین بندگان الهی نامید و تصریح کرد: این تفاهم نامه برای بهبود معیشت بندگان خاص خدا تنظیم شده است و شرکت توسعه صنایع بهشهر در این مسیر پیشگام اجرای این مسئولیت اجتماعی شده است.

دکتر بختیاری ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه شرکت توسعه صنایع بهشهر تامین اقلام مورد نیاز مراکز نیکو کاری در زمینه بهداشتی و غذایی را نیز برعهده خواهد داشت.

وی افزود: مراکز نیکو کاری فقط به امور مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) رسیدگی نمی کند بلکه از تمام نیازمندان سراسر کشور حمایت می کند و مساجد به عنوان مراکز نیکوکاری انتخاب شده اند زیرا بهتر می دانند چه کسانی نیازمندان واقعی هستند.

مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز سخنان خود را با یاد عارفان سنگر نشین و سالکان جهاد و شهادت آغاز کرد و گفت: اینجا جمع شدیم تا با امضاء این تفاهم نامه تولید را با یک امر مقدس گره بزنیم و از اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ما را جزئی از خانواده خودشان دانستن سپاسگزاریم.

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تجلیل از مدیریت پرثمر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و خانواده های نیازمند گفت: ظرفیت تولیدی و پخش شرکت های زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار خواهد گرفت تا به بهترین شکل ممکن از خانواده های نیازمند حمایت کند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های تولیدی و پخش شرکت های زیر مجموعه وبشهر گفت: محصولات تولیدی مجموعه وبشهر جزء با کیفیت ترین محصولات تولید داخل است که  با مناسب ترین قیمت در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار خواهد گرفت.

مرادی افزود: ۲ شرکت مارگارین و بهپاک در حوزه تولید مواد غذایی، ۵ شرکت در حوزه تولید محصولات بهداشتی و شوینده به همراه شرکت به پخش با ۳۰ شعبه در مراکز استانها در اجرا و عملیاتی شدن این تفاهم نامه همکاری خواهند کرد.

براساس این تفاهم نامه شرکت توسعه صنایع بهشهر متعهد به تأمین و فروش محصولات بهداشتی و غذائی به قیمت تولیدی درب کارخانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گردیده و همچنین آمادگی ارائه خدمات در حوزه پخش و توزیع گسترده محصولات به کلیه مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان ها و شهرستان ها را دارد.

هدف از این تفاهم نامه، ترویج، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و خدمت، افزایش رضایتمندی خانواده‌های تحت‌ حمایت و نیازمند با تکریم و ارایه خدمات مطلوب‌تر، بهبود وضعیت معیشتی و بهداشتی خانواده‌های تحت‌ حمایت کمیته امداد(ره) وکاهش آلام فقر بوده که منجر به افزایش تولید، ایجاد اشتغال بیشتر در شرکت های زیر مجموعه وبشهر هم خواهد شد.

تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد امام خمینی(ره)و شرکت توسعه صنایع بهشهر یک همکاری تاریخی است که نشان می‌دهد شرکت های تولیدی می توانند با همکاری نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) در مطلوب کردن و افزایش کیفیت زندگی و ارائه خدمات به مددجویان نقش بسزایی داشته باشند.

بهبود معیشتِ مردم از مطالبات رهبر انقلاب اسلامی از مسئولین بوده است به طوری که ایشان در دیدار با مردم قم در دیماه سال ۹۷ فرمودند: مسئولین به مسئله‌ معیشت مردم یک اهتمام ویژه مصروف کنند؛ امروز مهم‌ترین کار و اولویّت این است، چون دشمن روی این متمرکز است؛ معیشت طبقات ضعیف. مشکلاتی که برای طبقات ضعیف در امر معیشت پیش می‌آید، جزو اساسی‌ترین کارها است.

در همین راستا رئیس جمهور نیز در دیدار رمضانی و نخستین نشست مشترک دولت و مجلس در سال ۱۴۰۲ که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: همه موظفیم در راستای تحقق فرامین رهبری، با پرهیز از حاشیه‌سازی، برای بهبود معیشت مردم تلاش کنیم.

با امضا این تفاهم نامه شرکت توسعه صنایع بهشهر با ۸۰ سال سابقه پیشتازی در صنعت و کمیته امداد امام خمینی(ره) از اولین نهادهایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد گام مهمی برای افزایش تولید و بهبود معیشت اقشار کم درآمد برداشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.