• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تفاهم سازمان اموال تملیکی با راهداری و راه آهن برای حمل کالاهای متروکه

  • کد خبر : 77803
  • 05 مهر 1402 - 14:38
تفاهم سازمان اموال تملیکی با راهداری و راه آهن برای حمل کالاهای متروکه

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان گفت: پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور، جلسه ای با حضور مدیران کل راهداری و راه آهن استان هرمزگان و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل برگزار و برنامه ریزی برای تامین کامیون برای جابه جایی کالاهای متروکه صورت گرفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان، جلسه ای با حضور مدیران کل راهداری و راه آهن استان و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل برگزار شد.

غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان درباره این نشست اظهار کرد: پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور هر هفته تیم هیئت مدیره در استان هرمزگان مستقر است، روز گذشته نیز از بنادر شهید رجایی و باهنر بازدید شد.

وی با بیان اینکه یکی از موانعی پیش روی تسریع در تعیین تکلیف و انتقال کالاها از بنادر و اسکله ها، ضعف حوزه حمل و نقل است، افزود: با برگزاری این جلسه هماهنگی مقرر شد این موضوع تقویت شود.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان گفت:  در این جلسه که مدیر کل راهداری استان و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل حضور داشتند برنامه ریزی شد بخشی از کانتینرهایی که در بندر شهید رجایی، باهنر و گمرک تعیین تکلیف و متروکه شد و باید از بندر خارج شود، بلافاصله پس از اعلام نیاز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کامیون های موردنیاز را شرکت های حمل و نقل تامین کنند و کالا معطل فقدان خودروهای حمل و نقل نماند.

غلامی باغی بیان کرد: توافق خوبی انجام شد و امروز نیز با استاندار جلسه ای برگزار می شود تا این موضوع طی تفاهمنامه ای منعقد شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این تفاهم خوبی برای انتقال ریلی کالاها با مدیرکل راه آهن استان هرمزگان در این جلسه صورت گرفت تا از بندر شهید رجایی بخشی از کانتینرها از طریق راه آهن به مناطق داخل سرزمین اصلی که دارای ایستگاه راه آهن هستند از جمله منطقه ویژه  اقتصادی سیرجان منتقل شود که با این اقدام بخش مهمی از کالاها به مبادی گمرکی داخل سرزمین اصلی  منتقل و در آنجا سریعا تعیین تکلیف شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.