• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تفاهمی از جنس خدمت به جامعه فرهنگیان

  • کد خبر : 84068
  • 03 بهمن 1402 - 11:01
تفاهمی از جنس خدمت به جامعه فرهنگیان

تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و وزارت آموزش و پروش با هدف گسترش تعاملات و ارتقای سطح ارائه خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک در آئین امضای  این تفاهمنامه که با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش ، ، عضو هیات مدیره ، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و دیگر مسئولان برگزار شد؛  امضای این تفاهمنامه را سرآغاز فصل نوینی از تعاملات بانک ملی ایران با وزارت آموزش پرورش خواند. 

مدیر عامل بانک ملی ایران بزرگترین هدف امضای این تفاهمنامه را ارائه خدمات شایسته به این قشر خدوم و دلسوز دانست و  افزود:  با توجه به جایگاه والای فرهنگیان و نقش این بزرگواران در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان ایران ،معتقدم فرهنگیان افراد انسان سازی هستد و بسیاری از دستاوردها ی کشور حاصل تلاش نیروی انسانی است که توسط قشر زحت کش معلمان تربیت یافته اند و این قشر از جامعه جایگاه و نقش اثر گذاری در آینده کشور دارند بانک ملی ایران نیز با کمال افتخار این آمادگی را دارد تا تمام خدمات در حوزه مالی و بانکی خود را در اختیار معلمان قرار دهد. 

در ادامه این مراسم  رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشحالیم که با بانک خوشنام و بلند آوازه ای مثل بانک ملی ایران از ابتدا  تاکنون همکاری داشته ایم؛ بانک ملی ایران شریک راهبردی آموزش و پرورش بوده است و اقدامات موثری را در راستای آموزش سواد مالی به دانش آموزان ، تجهیز و نوسازی مدارس و ارائه خدمات به معلمان کشور انجام داده است. 

وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود افزود: این تفاهمنامه کم نظیر،  در راستای تقویت تفاهمنامه قبلی ما با این بانک و با هدف ارائه انواع خدمات گسترده به جامعه فرهنگیان کشور صورت گرفته است.  

گفتنی است در این مراسم حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب، محمدنور آزادی معاون بانکداری جامع، رضا رفیعا مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی ، بهرام واقفی و سید مجتبی قدسی روسای ادارات کل بانکداری تجاری و روابط عمومی  نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.