• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار بانک سینا ایجاد شده است

  • کد خبر : 56575
  • 27 مهر 1401 - 15:39
تغییر راهبردی در خطوط کسب و کار بانک سینا ایجاد شده است

سرپرست بانک سینا از تغییر در خطوط کسب و کار این بانک خبر داد.

غلامرضا فتحعلی که برای بازدید از شعب استان مازندران به ساری سفر کرده بود، در جمع همکاران شعب استان افزود: یکی از راهبردهای اساسی بانک سینا توسعه خطوط کسب و کار است که این مسیر به لحاظ قابلیت‌ها و کارکردها، بانک را بر مدار تحول و موفقیت قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: از جمله خطوط کسب و کار جدید این بانک، تأکید بر توسعه بانکداری خرد است تا با ارائه خدمت به صنوف، کسبه و مشاغل خرد سهم بازار بانک افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بانکداری اختصاصی نیز از دیگر برنامه‌های این بانک است و با وجود ظرفیت و پتانسیل شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، با راه‌اندازی این بخش، تعامل و همکاری بیشتری با این شرکت‌ها برقرار خواهد شد.
سرپرست بانک سینا از بانکداری تجاری برای همکاری با شرکت‌های کوچک و متوسط به عنوان سومین راهبرد یاد کرد و اظهار داشت: چهارمین راهبرد بانک سینا بانکداری اجتماعی است که طی آن به قاطبه مردم و قشر کمتربرخوردار جامعه خدمات بانکی ارائه می‌شود.
وی در ادامه با بیان آنکه در راستای اجرای برنامه راهبردی بانک، نسبت به بررسی و آسیب‌شناسی عملکردها اقدام شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک هزار و ۳۱۹ مسئله در بانک شناسایی شده که در مسیر تحول به رفع آن‌ها توجه خواهد شد.
فتحعلی بیان داشت: برای اجرای برنامه راهبردی بانک به سه حوزه کار، پیکار و ابتکار پرداخته خواهد شد که در حوزه کار به قابلیت‌ها و سلایق مشتری در چهار بخش بانکداری خرد، بانکداری تجاری، بانکداری اختصاصی و بانکداری اجتماعی توجه می‌شود و در حوزه پیکار نیز نگاه‌ها به سمت بازار، رقبا و صنعت پیش خواهد رفت.
وی تصریح کرد: در حوزه ابتکار نیز نسبت به چابک‌سازی بانک از طریق تغییر و بازنگری در ساختارها، فرآیندها و سیستم‌ها اقدام خواهیم کرد.
سرپرست بانک سینا دیجیتالی شدن فرآیندها و محصولات، بهبود تجربه مشتری و شخصی‌سازی محصولات بر اساس سلایق مشتری را از دیگر برنامه‌های بانک برشمرد.
وی در پایان استان مازندران را جزو استان‌های مستعد و دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالا برشمرد و افزود: لازم است با همت جمعی همکاران، سهم بازار بانک از بازار پول استان افزایش یابد.
گفتنی است در سفر سرپرست بانک سینا به استان مازندران، ساختمان مدیریت منطقه مازندران و همچنین شعبه مرکزی بانک در این استان به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم اعضای هیئت‌عامل بانک، مدیران و همکاران منطقه مازندران حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.