• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

3

تغییر در سیاست‌های اعتباری بانک مسکن و توسعه تعامل با مشتریان

  • کد خبر : 99432
  • 08 دی 1403 - 17:22
تغییر در سیاست‌های اعتباری بانک مسکن و توسعه تعامل با مشتریان

مدیرعامل بانک مسکن با حضور در گردهمایی همکاران مدیریت و شعب آذربایجان شرقی، ضمن اشاره به رویکردهای جدید این بانک، بر برنامه ریزی برای توسعه تعاملات با مشتریان و ارائه انواع خدمات بانکی و مالی در سیاست‌های اعتباری جدید این بانک تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، گردهمایی مسئولان مدیریت و شعب استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن، صابر عسکرپور، عضو هیأت مدیره و معاون مدیرعامل در امور مالی، مهدی جمالوندی مدیرشعب و دیگر همکاران در محل مدیریت شعب استان برگزار شد.
دکتر خورسندیان در این جلسه، ضمن استماع گزارش عملکرد مدیر شعب بانک مسکن آذربایجان شرقی، از تلاش‌های صورت گرفته از سوی همکاران قدردانی کرد و این گونه اقدامات را زمینه‌ساز ارتقای جایگاه بانک دراستان دانست.
وی با بیان این که بانک مسکن به عنوان یک بانک ریشه‌دار و اصیل با قدمتی ۸۷ ساله در بخش تخصصی مسکن ایفای نقش کرده است؛ گفت: امیدواریم در آینده نیز با برنامه‌ریزی، پیگیری اهداف و تلاش جمعی همکاران، شاهد نقش‌آفرینی در تأمین مالی مسکن برای افراد مختلف جامعه باشیم.
مدیرعامل بانک مسکن در سخنان خود، حفظ و بهبود منافع مشتریان و بانک را در کنار هم مهم و ارزشمند دانست و افزود: به عنوان بانکدار باید خدمات‌دهی به مشتریان را به عنوان یک رابطه برد-برد تلقی کنیم.
دکتر خورسندیان ادامه داد: بر اساس ظرفیت‌های مجموعه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه می‌توان سوپرمارکتی از خدمات مالی و سرمایه گذاری مانند صرافی، کارگزاری، صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبار اسنادی و … به مشتریان ارائه کرد. این مهم در سیاست‌های اعتباری سال آینده در نظر گرفته شده تا با ارائه نقشه راه برای همکاران، تعاملات بانک با مشتریان بهبود یابد.
وی از تلاش برای افزایش سرمایه بانک در سال آینده و تنظیم سند راهبردی در بخش فناوری خبر داد و گفت: سندی در بخش فناوری اطلاعات تدوین و توسط هیات مدیره بانک تصویب شده است که در سه محور کوتاه مدت با تجمیع سیستم‌های موجود، کربانکینگ و تحول دیجیتال هوش مصنوعی در آینده عملیاتی می شود و شاهد اتقاقات خوبی در این بخش در بانک مسکن خواهیم بود.
دکترخورسندیان به ظرفیت‌های موجود در بانک مسکن اشاره کرد و افزود: اطمینان دارم با وجود همکاران تلاشگر و توانمند، در آینده کارهای بزرگی انجام شود و با بهبود روش‌ها و فرایندها تغییرات مثبتی نیز در جذب منابع صورت خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این سفر، مدیر عامل بانک مسکن با همراهی صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور مالی، رحمان پلیمی مشاور مدیرعامل و مدیرشعب استان از شعب مرکزی، آزادی و استاد شهریار تبریز بازدید به عمل آورد و سپس در محل پروژه ناویای شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور در شهر تبریز حاضر و از روند عملیاتی پروژه بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=99432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.