• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

برگزاری دهمین جلسه کمیته ریسک اقدامات بیمارستان بانک ملی ایران از سال ۱۴۰۱؛ از راه اندازی کلینیک های مختلف تا تهیه دستگاه های جدید رکورد توانگری مالی صنعت بیمه برای پنجمین سال متوالی شکسته شد؛ تاریخ‌سازی بیمه ملت با ثبت نسبت توانگری ۴۸۸ درصد بیمه معلم، حامی قشر شریف فرهنگیان است امضای قرارداد ۳۷۳ هزار و ۲۳۱ واحد نهضت ملی در بانک مسکن مدیرعامل بانک سینا فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت جلسه مشترک مدیر عامل پست بانک ایران با معاون بانک ، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی جهش ۲۱٫۵ درصدی مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت تا پایان شهریورماه تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات شعبه بانک توسعه صادرات ایران به بخش صنعت در هرمزگان تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر توسعه فرهنگ تندرستی و ایجاد بسترهای مناسب برای ورزش قهرمانی پرداخت بیش از ۴.۹۸۶ میلیارد ریال وام ازدواج و فرزندآوری در شش ماهه اول سال

4

ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر

  • کد خبر : 45640
  • 27 اردیبهشت 1401 - 15:46
ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر

دکتر شایان عنوان کرد: تلاش دست اندرکاران ساعی عرصه ارتباطات و روابط عمومی در نهایت باید منجر به ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  بانک مسکن – هیبنا، دکتر محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر است:

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه پرتنش و پراسترس تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
دست اندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی همواره کوشیده‌اند تا ضمن حفظ اتحاد و همدلی و یکرنگی، در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر دارند.
به یقین، امروز نقش رسانه و روابط عمومی و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه با آنچه در گذشته در اذهان وجود دارد بسیار تفاوت دارد. اگر روزگاری مدیران نگاهی سطحی و دم دستی به جایگاه روابط عمومی داشتند، امروز این باور را عمیقا از جان و دل احساس می کنند که اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی با بهره‌گیری از بروزترین بسترهای ارتباطی، به دنبال ایجاد فضایی موثر در جامعه و اطلاع رسانی شفاف در میان مردم هستند.
دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی با بهره گیری از دانش، تلاش، استعداد ذاتی و مهارت خود، فضایی دلنشین و به دور از آلودگی را برای ارتباط اثربخش میان جامعه و مجموعه‌های مختلف فراهم می‌کنند.
بی‌شک آنچه روابط عمومی مجاز است، سبقت گرفتن است. این سبقت باید در دنیای پیچیده امروز بیانگر اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی و در جهت تعامل بیشتر با جامعه هدف بوده و در نهایت منجر به ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر شود.
در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام ” تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” مزین شده است، از همکارانم در روابط عمومی بانک مسکن انتظار می‌رود بتوانند از یک سو بهترین تصاویر را از فعالیت‌های شبانه روزی دولت محترم مخابره کرده و از سوی دیگر با ایجاد امید و انگیزه در میان مردم، بیش از گذشته در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

بار دیگر ضمن تبریک و گرامیداشت این روز مهم، از حضرت حق برای همکاران تلاشگر عرصه ارتباطات و رسانه، توفیقات روزافزون را خواستارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.