• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تداوم خدمت‌رسانی بانک صادرات ایران به بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته کشوری

  • کد خبر : 75513
  • 28 مرداد 1402 - 9:50
تداوم خدمت‌رسانی بانک صادرات ایران به بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته کشوری

مانده تسهیلات قرض‌الحسنه و حمایتی بانک صادرات ایران با بهره‌مندی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، از ۱۹۷ هزار میلیارد ریال گذشت.

بیش از یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۶۰۰ نفر از  بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در قالب انواع تسهیلات قرض‌الحسنه و حمایتی طی سال‌های اخیر بالغ بر ۱۹۷ هزار و ۲۴۴ میلیارد ریال از بانک صادرات ایران وام دریافت کرده‌اند.

بانک صادرات ایران به عنوان بانک حامی بازنشستگاه کشوری طی سال‌های اخیر در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف و با استفاده از محصولات و ابزارهای مختلف بانکی و مالی و همچنین توافق با تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان کالاهای معتبر داخلی، پشتیبانی و حمایت از پیشکسوتان و بازنشستگان کشوری را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند مادی و معنوی کشور همواره در دستور کار داشته و همچنان در هماهنگی با صندوق بازنشستگی کشوری، انواع خدمات و تسهیلات و وام‌های قرض‌الحسنه را با نرخ‌های ترجیحی با سهولت در اختیار آنها قرار داده است.

بر این اساس، این وام‌ها در قالب طرح‌هایی مانند طر ح «یاری»، «مرابحه خدمات پرسنل»، «طرح گروه انتخاب»، «مرابحه ازدواج فرزندان بازنشستگان»، «مرابحه کارکنان صندوق سال ۱۴۰۰»، «قرض‌الحسنه‌های  ضروری مصوب سال ۹۸ تا ۱۴۰۲»، «وام ضروری بازنشستگان»، «همیان مصوب۱۴۰۰»، «تسهیلات فروش اقساطی کارکنان صندوق مصوب ۱۴۰۱»، «مصوبه وام قرض‌الحسنه حمپاد دکترا» و «مصوبه وام قرض‌الحسنه حمپاد کارشناسی ارشد» (حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آنها)، به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت شده و روند پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه دوره‌ای بدون نیاز به مراجعه به شعبه و با ایجاد سامانه‌های ایجاد شده در این صندوق، همچنان در حال انجام است.

در تازه‌ترین اقدام، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی این صندوق، مرحله سوم وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب ۳۳ هزار نفر از متقاضیان واجد ۱۷ مرداد ماه سال جاری پرداخت شده است.امکان ثبت نام این نوع تسهیلات به صورت مستمر وجود دارد و بازنشستگان این صندوق که متقاضی دریافت این وام هستند، می توانند به بخش تسهیلات مالی در سایت صندوق به نشانی cspf.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند. وام ضروری ۳۰میلیون تومانی با کارمزد سالانه ۴درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ماهه درنظر گرفته شده است.

علاوه بر این، بانک صادرات ایران با عملیاتی کردن طرح «ضیافت»، در ایام پایانی سال برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق فولاد، اعتبار خرید ۱۵ میلیون تومانی کالاهای ضروری را از نیمه شعبان تا عید سعید فطر فراهم کرد که متناسب با اعتبار تخصیص داده شده، کالای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریداری و  تسهیلات دریافتی را در ۶ قسط با نرخ سود «صفر درصد» از حقوق یا مستمری خود بازپرداخت کردند. این طرح نیز مورد استقبال بازنشستگان این صندوق‌ها قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.