• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تحقق شعار “لاین سرعت در ساخت مسکن” با راه اندازی فروش متری مسکن

  • کد خبر : 78205
  • 15 مهر 1402 - 6:53
تحقق شعار “لاین سرعت در ساخت مسکن” با راه اندازی فروش متری مسکن

معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن گفت: تحقق فروش متری مسکن در بورس کالا منجر به توسعه پروژهای عمرانی مسکن و تسریع در روند ساخت‌وساز و تحویل پروژه‌ها خواهد شد.

سید محمدرضا حبیب‌زاده معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن درگفت‌وگو با بازار سرمایه ایران (سنا)، در رابطه با ماهیت اوراق سلف موازی استاندارد، اظهار کرد: اوراق سلف موازی استاندارد مسکن قراردادی است که بر اساس آن مقدار معینی از پروژه ساختمانی با کاربری‌هایی اعم از مسکونی، اداری و تجاری بر مبنای مترمربع بر اساس مشخصات قرارداد سلف به فروش می‌رسد همچنین خریدار وجه قرارداد را به صورت نقدی به سازنده مسکن پرداخت می‌کند و سازنده مسکن متعهد می‌شود در سررسید مشخص، مسکن را ساخته و به خریدار تحویل دهد.

او در رابطه با نحوه خرید مسکن به واسطه اوراق سلف موازی استاندارد، گفت: هر شخصی که کد سهامداری داشته باشد می‌تواند نسبت به این امر از طریق کارگزاری‌های بورس کالا اقدام کند و از مزایای این اوراق بهره‌مند شود .

معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن در خصوص مزایای اوراق موازی سلف استاندارد، بیان کرد: اوراق سلف موازی استاندارد مسکن از قابلیت نقدشوندگی بالا به سبب وجود متعهد پذیره‌‎نویسی و بازارگردان در مشخصات قرارداد برخوردار است. همچنین مشخصات پروژه و ارکان در امیدنامه اوراق به طور کامل در بورس کالا منتشر می شود.

حبیب‌زاده در ادامه تاکید کرد: تحقق فروش متری مسکن در بورس کالا منجر به توسعه پروژهای عمرانی مسکن و تسریع در روند ساخت‌وساز و تحویل پروژه‌ها خواهد شد.

معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن در پایان در رابطه با اقدامات سازمان بورس به منظور بهره‌گیری بهتر سرمایه‌گذاران از ابزارهای تامین مالی، گفت: ایجاد فرصتی مناسب برای معرفی ابزارهای تامین مالی از طریق بازار سرمایه به سرمایه‌گذاران می‌تواند راهگشا و تنظیم کننده مکانیزم خرید و فروش مسکن باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=78205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.