• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

4

تحقق اهداف شرکت با بهره‌وری و انگیزش کارکنان

  • کد خبر : 95198
  • 11 مهر 1403 - 17:11
تحقق اهداف شرکت با بهره‌وری و انگیزش کارکنان

عضو هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به فواید سامانه بهره‌وری، تاکید کرد : این سامانه با ارزیابی دقیق و پرداخت پاداش مبتنی بر بهره‌وری، انگیزش کارکنان را ارتقا داده و به تحقق اهداف شرکت کمک می‌کند.

علیرضا مقدسی عضو هیات مدیره بیمه ایران در مصاحبه با روابط عمومی به اقدامات انجام شده برای اجرای ماده ۷۳ قانون خدمات کشوری و آیین نامه اجرایی آن اشاره کرد و به نظام مند شدن پرداخت پاداش بهره وری برای واحد‌های اجرایی و ستادی تصریح کرد.

مقدسی با بیان الزام سازمان بهره وری در تهیه سازوکار ارزیابی بهره وری در شرکت، گفت: با تلاش های انجام شده در اداره کل برنامه ریزی و بودجه امکان ارزیابی بهره وری واحد‌های اجرایی در بیمه ایران عملیاتی شده بود و لازم بود برای تکمیل چرخه ارزیابی علمی، همزمان با به روز نمودن شاخص های قبلی ، سنجش خدمات واحد‌های ستادی نیز راه اندازی شود.‌ به همین جهت با استفاده از تجربه داخلی و مشاور متخصص در سه ماهه اول سال جاری این امکان فراهم شد.

عضو هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: برای اولین بار در بیمه ایران با برگزاری جلسه های متعدد کارشناسی حضوری وبرخط(ویدئو کنفرانس) با استانها و سایر ذینفعان و اصلاح سامانه ها، نماگرهایی که شاخص ارزیابی فعالیتهای هر یک از بخش ها بود شناسایی و در سامانه بهره وری درج و نظامنامه بهره وری در هیات مدیره بیمه ایران تصویب شد.

وی به قابلیتهای جدید سامانه نیز اشاره کرد و گفت: نماگرهایی که به عنوان شاخص در نظرگرفته شده ، زنده و روزآمد است و در فواصل زمانی مشخص امکان بهینه سازی آنها وجود دارد. در سامانه قبلی، بهره وری در دوره های یکساله اندازه گیری می شد اما با بهبود های صورت گرفته ارزیابی فصلی نیز امکانپذیر شده است. در کنار این تغییر امکان مقایسه دوره های متفاوت برای استفاده های مدیریتی نیز فراهم شد.

مقدسی در خصوص فواید سامانه بهره وری نیز گفت: مهمترین هدف و مزیت در استقرار سامانه بهره وری، افزایش دقت و صحت ارزیابی دوره ای کارکنان است. همزمان با ارزیابی دقیق مبتنی بر بهره وری، کارمندان این پیام را دریافت می کنند که ضمن یکپارچگی در پرداخت پاداش ، خدمات ایشان که در جهت تحقق اهداف شرکت است دیده و جبران می شود.

مقدسی در پایان با دعوت از همه مدیران برای همراهی بیشتر با اداره کل برنامه ریزی و بودجه در بروز نمودن شاخصها، ابراز امیدواری کرد با حرکت شرکت بیمه ایران به سوی پرداخت بر مبنای بهره وری، اهداف سازمانی توامان با رشد کیفی منابع انسانی، بیش از پیش تحقق یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.