• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

تجمیع ظرفیتهای بخش خصوصی و دولتی در راستای ارتقای خدمات پستی به مردم

  • کد خبر : 68326
  • 06 اردیبهشت 1402 - 15:53
تجمیع ظرفیتهای بخش خصوصی و دولتی در راستای ارتقای خدمات پستی به مردم

محمود لیایی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست با مهرداد فاخر مدیرعامل شرکت تیپاکس، کاهش تصدی¬گری دولتی به منظور توسعه خدمات بخش خصوصی را باعث رونق اقتصادی کشور دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ در نشست محمود لیایی با مهرداد فاخر مدیرعامل شرکت تیپاکس که صبح روز سه شنبه پنجم اردیبهشت  ۱۴۰۲ برگزار شد، تجمیع ظرفیت های بخش خصوصی و دولتی در راستای ارتقای کیفیت خدمات پستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به نقش کلیدی و ارتقای جایگاه کنونی شبکه پستی در جامعه و نیاز روزافزون مردم به خدمات پستی بر مشارکت دو مجموعه در تقویت خدمت رسانی و توسعه اشتغال زایی در راستای رونق اقتصادی و تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کرد. 
وی با تاکید بر لزوم توسعه تجهیزات فنی برای تسهیل خدمات پستی پیشنهاد همکاری در ارائه سرویس های ارزش افزوده را ارائه داد و در این راستا بر بهره برداری از سرویس توزیع مرسولات از طریق صندوق های هوشمند (لاکرز) تاکید نمود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست،با اشاره به اینکه بخش خصوصی می تواند در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به صورت موفق تری عمل کند، مشارکت در رویدادها و هم افزایی برای توسعه صنعت پست راحائز اهمیت خواند.
مهرداد فاخر مدیرعامل شرکت تیپاکس در این نشست به تجارب پست کشورهای مختلف و همکاری بخش خصوصی و دولتی را خاطر نشان کرد و گفت: «آماده توسعه تجهیزات پستی برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان هستیم.»
وی با استقبال از تعامل در رویدادهای ملی و بین المللی و برگزاری نمایشگاه ها آمادگی شرکت تیپاکس بر اثرگذاری هم افزایی بهره گیری از ظرفیت های قانونی شرکت های دولتی و توانمندی بخش خصوصی تاکید کرد. 
فاخر با ارائه پیشنهادی مبنی بر تشکیل کارگروه تخصصی برای شناسایی پتانسیل های موجود خواستار توسعه سرویس های نوین در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهینه به مشتریان شد. 
 حسین رضایی عضو هیئت مدیره شرکت تیپاکس، غلامرضا کاظمی دینان دکترای حوزه ارتباطات و مشاور، علیرضا بای سرپرست و محمد رحیمی معاون دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست دیگر حاضران در این نشست بودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.