• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تجلیل از بانک مسکن استان آذربایجان شرقی/ تامین مالی ساخت بیش از هزار خانه روستایی

  • کد خبر : 86077
  • 08 اسفند 1402 - 15:11
تجلیل از بانک مسکن استان آذربایجان شرقی/ تامین مالی ساخت بیش از هزار خانه روستایی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان از مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی به دلیل تامین مالی تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا، در این جلسه که به میزبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شد، جبار علی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر تعامل بیشتر بانکهای عامل برای پذیرش و پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و همچنین تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در روستاها وشهرهای استان تاکید کرد.

مهدی جمالوندی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بانک مسکن تنها بانک دولتی و تخصصی در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن است، گفت: پرداخت تسهیلات به صورت انفرادی، انبوه سازان، زلزله زدگان، مسکن مهر ، بافت فرسوده و بافت بهسازی شهر و روستا و طرح نهضت ملی مسکن بخشی از این فعالیت‌هاست.

جمالوندی افزود: در سال جاری بانک مسکن این استان توانسته برای هزار و ۴۳ پروژه در قالب هزار و ۲۸۳ واحد روستایی، تسهیلاتی بالغ بر دوهزار و ۴۶۹ میلیارد ریال پرداخت کند و به سهم خود نقش موثری در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان بر جای بگذارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=86077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.