• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تجدید میثاق وزیر اقتصاد و مدیران سازمان های تابعه با آرمان های امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 63889
  • 17 بهمن 1401 - 7:37
تجدید میثاق وزیر اقتصاد و مدیران سازمان های تابعه با آرمان های امام خمینی (ره)

وزیر اقتصاد به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه معاونان و مدیران وزارت اقتصاد ، سازمان های تابعه، شبکه بانکی و صنعت بیمه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های امام (ره) تجدید بیعت کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تجدید میثاق مسئولان این وزارتخانه با آرمان های امام راحل (ره) اظهار کرد: امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با اعیاد ماه رجب است به همراه معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های تابعه، شبکه بانکی و بیمه برای تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر حضرت امام حضور پیدا کردیم.
 
بنابر این گزارش، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با دستاوردهای اقتصادی در حوزه وزارت اقتصاد از جمله مسائل مالیاتی، گمرک، بیمه و نظام تامین مالی کشور، پیام ها و اخبار خوشی را برای مردم داشته باشیم.
 
گفتنی است ، رئیس کل و معاونان بیمه مرکزی و مدیر عامل بیمه آسیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی را در این مراسم همراهی می کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=63889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.