• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر ماموریت فولاد مبارکه است

  • کد خبر : 80063
  • 17 آبان 1402 - 15:04
تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر ماموریت فولاد مبارکه است

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه گفت: یکی از ماموریت‌ها و چشم‌اندازهای فولاد مبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر است.

ابراهیم کاظمی در حاشیه برگزاری دوره آموزش «فینتک» سازمانی در سالن نگین نقش جهان در گفت‌وگو با ایراسین، با بیان اینکه یکی از ماموریت‌ها و چشم‌اندازهای فولاد مبارکه تبدیل شدن به الگوی ملی بنگاه‌داری و خلق آینده بهتر است، اظهار داشت: برای تحقق این امر باید دانش‌های روز را یاد بگیریم و به استانداردهای جهانی در این زمینه برسیم.

وی بحث‌های مالی و سرمایه‌گذاری مطابق با الگوهای بروز جهانی را از نیازهای فعلی در کشور دانست و افزود: بنگاه اقتصادی و به ویژه فولاد مبارکه فرصت‌های زیادی را برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار خود، هلدینگ و در کسب و کارهای کوچکتر دارند که می‌توانند نقش شتابدهندگی را نیز ایفا کنند.

مدیر آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری دوره «فینتک» نیز ابراز داشت: این دوره آموزش مباحث فناوری و مالی است که به ما کمک می‌کند تا به سه هدف کاهش هزینه‌های پرداختی در قبال دریافت خدمات مالی، در هم شکستن مرزهای جغرافیایی و زمانی برای دریافت خدمات مالی و ارزیابی ریسک در سرمایه‌گذاری‌ها و مدیریت مالی دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه فناوری‌های مالی بحث روز دنیا است که سرمایه‌گذاری‌های کلانی را به خود جذب کرده است، تصریح کرد: سازمان‌های زیادی استفاده از «فینتک» را برای ارتقای تکنولوژی‌های مالی اجرایی کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.