• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تا به حال یک قلک دیجیتالی داشتید؟

  • کد خبر : 80742
  • 30 آبان 1402 - 9:33
تا به حال یک قلک دیجیتالی داشتید؟

زمان زیادی از روزهایی که بچه‌ها و نوجوان‌ها پول‌های توجیبی خود را درون قلک‌های سفالی یا پلاستیکی خود می‌انداختند، نمی‌گذرد. با این حال همه چیز به سرعت تغییر کرده و زندگی در عصر دیجیتال باعث شده تا همه چیز به داخل گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها منتقل شود.

این تحولات شامل حال قلک‌ها و گاوصندوق‌ها هم شده و حالا دیگر اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های زیادی را می‌توان پیدا کرد که همان کاربرد و مزیت‌های قلک‌ها را در اختیار کاربران خود می‌گذارند.

بلوباکس در اپلیکیشن بلوبانک سامان یکی از این سرویس‌هاست که تمامی آنچه کاربران برای داشتن یک قلک و گاوصندوق دیجیتالی انتظار دارند، ارائه می‌دهد و با ارائه انواع قابلیت‌های خلاقانه و کارآمد، کاربران را به اهداف مالی خود نزدیک‌تر کرده و راهکارهای مدیریتی جامعی را برای بهبود وضعیت مالی آنها ارائه می‌دهد. اما به طور کلی یک قلک دیجیتال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

استفاده آسان

مهم‌ترین ویژگی یک سرویس قلک دیجیتال، دسترسی و استفاده آسان آن است. هر کاربری باید بتواند بدون دانش فنی خاص و تنها با چند کلیک ساده از امکانات آن بهره‌مند شود. سرویس بلوباکس بلوبانک سامان طوری طراحی شده که شما به راحتی و در همان منوی نخست اپلیکیشن می‌توانید آن را پیدا کرده و وارد آن شوید. پس از ورود به این بخش می‌توانید باکس‌های خود را براساس اهدافی که دارید، مثل پس‌انداز، سفر، موبایل، کنسول، لپ‌تاپ، ماشین و… نام‌گذاری کنید تا بهتر بر روی آنها متمرکز شوید.

دسترسی آنی

قلک‌های قدیمی همیشه در دسترس اهالی خانه بودند و و در هر لحظه‌ای امکان شکستن آنها و خارج کردن پول‌ها وجود داشت. اما اگر فرد در جایی خارج از خانه قرار داشت نمی‌توانست به قلک یا گاوصندوق خود دسترسی داشته باشد. سرویس بلوباکس اما به شکلی طراحی شده که کاربران در هر لحظه‌ای و تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانند به شکل رایگان، مبالغ داخل باکس را خارج کرده و یا به آن اضافه کنند.

این همه موجودی من نیست!

حفظ امنیت و حریم خصوصی اطلاعات مالی و شخصی کاربران، از ضروریات هر بستر دیجیتالی است. تمامی پلتفرم‌ها باید از پروتکل‌های رمزنگاری قوی برای انتقال اطلاعات کاربران استفاده کرده و امنیت آنها را تضمین کنند. بلوبانک سامان از گزینه‌های متنوع امنیت و حریم خصوصی در این زمینه بهره برده است که توسط آنها از تمامی اطلاعات حساس شما محافظت می‌شود. علاوه بر این‌ها وقتی بخشی از سرمایه شما در بلوباکس بماند، همه موجودی شما در اپلیکیشن نشان داده نمی‌شود؛ شما می‌توانید تنها بخشی از موجودی خود را در صفحه اصلی اپلیکیشن ببینید.

ابزاری برای مدیریت مالی

هر پلتفرم پس‌اندازی باید با ارائه ابزارهای متنوع، امکان مدیریت هزینه‌ها و بودجه‌بندی شخصی را فراهم کند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا درآمد و سرمایه خود را به درستی مدیریت کنند. در بخش باکس اپلیکیشن بلو، قابلیتی به نام «رند» وجود دارد که با فعال کردن آن در هر بار خرید مبلغ مورد نظر در ضرایب مختلف رند می‌شود تا مبلغ اضافی در باکس‌ها پس‌انداز شود. مثلا چنانچه کالایی را به مبلغ ۵۱ هزار تومان بخرید و ضریب ۵ را در بخش رند انتخاب کرده‌ باشید، ۵۵ هزار تومان از حساب اصلی‌تان کسر شده و چهار هزار تومان به داخل باکس مورد نظر منتقل می‌شود.

اطلاع‌رسانی

بسیار مهم است که قلک‌های دیجیتال، ارتباط موثری با کاربران خود داشته باشند و به‌صورت مداوم و منظم، کاربران را از وضعیت خود آگاه کنند. کاربران اپلیکیشن بلو در هر بار مراجعه به این بخش می‌توانند از میزان موجودی بلوباکس خود مطلع شوند. علاوه بر این چنانچه قابلیت هدف را در باکس خود فعال کرده‌ باشید، روند رسیدن شما به اهداف مالی‌تان از طریق اعلان یا پیامک به شما اطلاع داده می‌شود.

بلوباکس، با امکانات متنوعی که برای پس‌انداز و حفظ سرمایه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، یک ابزار کارآمد و پیشرفته در عرصه بانکداری نوین است. به کمک قابلیت‌های هوشمند آن می‌توانید مدیریت مالی بهتری داشته باشید و در بلندمدت به اهداف خود نزدیک‌تر شوید. برای دسترسی به این قابلیت، می‌توانید اپلیکیشن بلو را از طریق این لینک دانلود کنید و تجربه متفاوتی از مدیریت امور مالی را برای خود رقم بزنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.