• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تاکید یزدان‌دوست بر چابک سازی، تقویت انگیزه و بهره‌وری نیروی انسانی

  • کد خبر : 82714
  • 05 دی 1402 - 16:59
تاکید یزدان‌دوست بر چابک سازی، تقویت انگیزه و بهره‌وری نیروی انسانی

مدیرعامل بیمه ملت در حکمی داود شکری را به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رییس، محمدتقی چراغی نایب رییس و مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیات مدیره بیمه ملت برگزار شد.

یزدان‌دوست در سخنانی با اشاره به اینکه در سیاست‌گذاری جدید به دنبال توسعه حداکثری و فراگیر منابع انسانی و توجه جدی به استفاده از توان و تخصص این سرمایه ارزشمند هستیم، گفت: در این معاونت به دنبال توجه هر چه بیشتر به بهره‌وری و توسعه آموزش نیروها هستیم.

وی افزود: استفاده از ابزارهای مدیریتی در افزایش بهره‌وری و اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات هیئت مدیره از سرفصل‌های اصلی برنامه‌های این معاونت است.

یزدان‌دوست در حکم انتصاب سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی، خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش‌های ابتکاری لازم برای چابک سازی، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی شرکت شده است.

در بخش دیگری از حکم مدیرعامل بیمه ملت به داود شکری آمده است: اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره، ارائه به موقع گزارش‌ها و بازخوردهای لازم، دقت کافی به منظور رفع نارسایی‌ها و جبران سریع عقب ماندگی‌های احتمالی از جمله مهم‌ترین رئوس مورد تاکیدی است که انتظار است با اهتمام بیشتری دنبال شود.

داود شکری پیشتر سوابقی همچون، معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی و معاونت توسعه بازار بیمه سرمد و مدیر روابط عمومی و مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه ما را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.