• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر ایجاد و توسعه درگاه های پرداخت بانک مسکن برای خریدهای غیرحضوری

  • کد خبر : 87222
  • 29 اسفند 1402 - 0:52
تاکید مدیرعامل بانک مسکن بر ایجاد و توسعه درگاه های پرداخت بانک مسکن برای خریدهای غیرحضوری

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در جلسه مجمع عمومی و فوق العاده شرکت ناواکو، بر ایجاد و توسعه درگاه های پرداخت بانک مسکن برای خریدهای غیرحضوری و اینترنتی و معاملات برخط در بازارهای مختلف بویژه بازار سرمایه و صنعت بیمه تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ صورت های مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۲ شرکت ناواکو در مجمع عمومی و فوق العاده شرکت تصویب شد.

دکتر سید عباس حسینی در این نشست گفت: شرکت های تجاری دارای قرارداد با بانک مسکن می توانند از درگاه های بانک برای فروش محصولات خود استفاده کنند. علاوه بر این، امکان خرید و فروش در بخش هایی همچون بیمه، بازارهای سهام، بورس کالا و … از طریق درگاه پرداخت بانک مسکن وجود دارد.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پروژه های در دست اقدام شرکت ناواکو در حوزه بانکداری الکترونیک، بر تعیین تکلیف این پروژه ها طی سه ماه ابتدایی سال آینده تاکید کرد.

وی رویکرد بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک را مالکیت ۱۰۰ درصدی بر نرم افزارها عنوان کرد و افزود: سعی کنید که مالکیت و حقوق مادی نرم افزارها را به صورت کامل و با رعایت اصول حقوقی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم از این ظرفیت برای ارتقای جایگاه بانک در حوزه فناوری استفاده کنیم.

همچنین دکتر حسینی بر لزوم استفاده از ابزارهای نوین در حوزه بانکداری به منظور ارایه خدمات مطلوب و شایسته به مشتریان تاکید کرد و ارتقای سطح توانمندی و مهارتهای همکاران در بکارگیری ابزارهای نوین بانکی از طریق آموزش های مستمر و هدفمند را ضروری دانست.

وی با اشاره به برخی از خدمات بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه ها، یکی از خدمات ارائه شده به مشتریان در این حوزه است و با توجه به اثرات مثبت پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، به دنبال توسعه آن در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-شمال هستیم تا بدون اتلاف وقت، امکان پرداخت فوری عوارض برای مسافران فراهم شود.

دکتر حسینی در ادامه سخنان خود بر تسریع در انجام فعالیت های مربوط به راه اندازی و اجرای core banking به عنوان یکی از پروژه های مهم و در دست اقدام بانک تاکید و ابراز امیدواری کرد: پیاده سازی و اجرای این پروژه طبق برنامه و زمانبندی تعیین شده و با عقد قرارداد با شرکت مجری و نیز هماهنگی با ادارات مرتبط صورت می پذیرد.

دکتر حسینی با اشاره به اهمیت ارایه خدمات مطلوب و شایسته به مشتریان و جلب رضایت آنها، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم برای ارتقا و به روزرسانی نرم افزارهای شعب به منظور افزایش سرعت و کیفیت در ارایه خدمت رسانی بانک به مردم را ضروری دانست.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه با تاکید بر حمایت از شرکت ناواکو در اجرای پروژه های مورد نظر درحوزه بانکداری الکترونیک، ابراز امیدواری کرد که با همکاری دو جانبه و حمایت از شرکت درخصوص توسعه خدمات بانک در این حوزه، بر شهرت و آوازه نیک بانک مسکن بیفزاییم و خدماتی با فناوری ها و تکنولوژی های روز و شایسته به مشتریان وفادار بانک مسکن ارایه دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=87222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.