• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تاکید بر نقش موثرتر تشکل های بخش خصوصی در اقتصاد کشور

  • کد خبر : 72978
  • 17 تیر 1402 - 14:42
تاکید بر نقش موثرتر تشکل های بخش خصوصی در اقتصاد کشور

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در بیست و هفتمین آیین نکوداشت روز صنعت و معدن استان اصفهان بر نقش بیشتر تشکل های بخش خصوصی در اقتصاد کشور تاکید کرد .

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایدرونیوز، علی نبوی در بیست و هفتمین آیین نکو داشت روز صنعت و معدن استان اصفهان که با حضور مقامات و مسئولان استانی و فعالان اقتصادی برگزار شد ، با اشاره به سهم بزرگ استان اصفهان در بخش های مختلف از جمله صنعت کشور گفت : تشکل های بخش خصوصی در واکاوی مشکلات و ارائه راهکارهای موثر برای حل آنها ، به منزله بازوی توانمند برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور مطرح هستند.

نبوی تصریح کرد: حضور فعال و موثر تشکل های بخشی خصوصی می تواند به جامع بودن سیاست گذاری در بخش های مختلف و رسیدن به هدف مشترک که همانا رشد اقتصادی کشور است ، کمک شایانی نماید. معاون وزیر صمت در ادامه بررسی برنامه هفتم را فرصتی مناسبی برای بخش صنعت و معدن توصیف کرد که در آن توجه بسیاری به بخش های معدن ، خوشه سازی صنعتی و افزایش توان صادرات شده است. در این مراسم همچنین از چند واحد نمونه صنعتی و معدنی استان اصفهان تقدیر به عمل آمد .

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همچنین در ادامه از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین مجتمع تولید کننده لوازم خانگی کشور دیدن کرد .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.