• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

تاکید بر لزوم طراحی بسته‌های محصولی برای مشتریان

  • کد خبر : 88663
  • 19 اردیبهشت 1403 - 17:09
تاکید بر لزوم طراحی بسته‌های محصولی برای مشتریان

مدیرعامل بیمه نوین در دیدار با بیمه‌گذاران این شرکت در استان کرمان، از نوآوری در طراحی بسته‌های محصولی منطبق بر نیاز مشتریان در شرکت‌های بیمه به عنوان اولویت امروز صنعت بیمه سخن گفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین به همراه معاونین «پشتیبانی و امور اقتصادی» و «شبکه فروش و توسعه بازار» این شرکت، از شعبه کرمان بازدید و در دیدار با بیمه‌گذاران بیمه نوین در استان کرمان ضمن بیان این مطلب گفت: مسئله نوآوری در ارائه محصول و خدمات یکی از چالش‌های همیشگی در صنعت بیمه کشور بوده که امروز با فناوری، علم داده‌ها و تکنولوژی که در خدمت صنایع مختلف است، می‌توان با برنامه‌ریزی و هوشمندی به زنجیره ارزش‌آفرین پایدار در ارائه و توسعه خدمات و محصولات برای بیمه‌گذاران و مخاطبان صنعت بیمه دست پیدا کرد.

وی همچنین تلاش برای توجه بیشتر به نیازها و خواسته‌های مشتریان بیمه نوین را اولویت این شرکت در ارائه خدمات و طراحی محصولات آتی عنوان کرد و افزود: رقابت، امروز تبدیل به مفهومی کیفی شده است و تکیه بر آمار کمی نمی‌تواند در حوزه خدمات قابل اتکاء و مطلوب باشد. کیفیت رضایت مشتریان ارتباط مستقیمی با آگاهی شرکت‌های بیمه از نیازها و انطباق با خواسته‌ها و دغدغه‌های آنها دارد.

مدیرعامل بیمه نوین در این بازدید، ضمن بدیهی دانستن حق دریافت خدمات مطلوب و به موقع مشتریان، تلاش همکاران در شعب و شبکه فروش را قابل تقدیر خواند و نیروی جوان بیمه نوین را به عنوان نقطه قوت این شرکت دانست.

کریم‌خان زند همچنین رشد مطلوب پرتفوی بیمه‌ای را برخاسته از مدیریت ریسک به همراه رضایت مشتریان دانست و بر فروش بیمه‌نامه به مشتریان حقیقی و خرد تأکید کرد.

گفتنی است، شرکت بیمه نوین در استان کرمان با دو شعبه در شهرهای کرمان و سیرجان و نیز یک باجه در شهر رفسنجان خدمات و محصولات بیمه‌ای را خود را ارائه می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=88663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.