• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

4

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند

  • کد خبر : 21874
  • 02 شهریور 1400 - 12:13
بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند

اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است آمنه امین نژاد رئیس شعبه بیرجند در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: پیرامون ارکان مطلوب خدمت رسانی اعلام کرد یک اصل مهم در زمینه مدیریت و فروش در قرن حاضر وجود دارد که می گوید تفاوت های کوچک و جزئی در توانمندی ها و قابلیت ها می تواند به تفاوت های عظیم در نتایج منتهی گردد همواره به همکاران توصیه می کنم اندکی از رقبا بهتر باشید این خود به روز بودن و افزایش مهارت و دانش بیمه‌گری را می طلبد تا در زمینه های کلیدی و حساس تفاوت اندکی ایجاد گردد همین تفاوت اندک ما را به حاشیه امنیت و پیروزی می برد یکی از ارکان مهم مطلوب خدمت رسانی اعتماد و صداقت می باشد.

اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است آمنه امین نژاد رئیس شعبه بیرجند در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: پیرامون ارکان مطلوب خدمت رسانی اعلام کرد یک اصل مهم در زمینه مدیریت و فروش در قرن حاضر وجود دارد که می گوید تفاوت های کوچک و جزئی در توانمندی ها و قابلیت ها می تواند به تفاوت های عظیم در نتایج منتهی گردد همواره به همکاران توصیه می کنم اندکی از رقبا بهتر باشید این خود به روز بودن و افزایش مهارت و دانش بیمه‌گری را می طلبد تا در زمینه های کلیدی و حساس تفاوت اندکی ایجاد گردد همین تفاوت اندک ما را به حاشیه امنیت و پیروزی می برد یکی از ارکان مهم مطلوب خدمت رسانی اعتماد و صداقت می باشد.

ایجاد اعتماد به عنوان یکی از عناصر اصلی سرمایه گذاری اجتماعی است این نوع از سرمایه در کنار سرمایه های اقتصادی به سرمایه گذاری اصیل برای بسیاری از صنایع و بنگاه های اقتصادی تبدیل می شود شاید با توجه به پیچیدگی و نزدیکی موسسه رقابت آنچه امروز نه تنها در صنعت بیمه بلکه در هر صنعتی اهمیت پیدا می کند.

امین نژاد در خصوص عناصر ترمیم کننده توسعه صنعت بیمه اذعان داشت: تاکید و قدرت نفوذ در ذهن مشتریان نسبت به محصول و خدمات ارائه شده است عبور از وضعیت سنتی و ورود به دوره مدرنیزه رسیدن به شناخت واقعی از نیاز بیمه گذاران توجه به عناصر سرعت و دقت در ارائه خدمات حرکت به سوی حرفه‌ای گری در کنار خلاقیت و نوآوری بازار بیمه می‌تواند نقش ترمیم کننده در توسعه صنعت بیمه داشته باشد.

با توجه به بسیاری از مسایل و چالش هایی که در نقاط مختلف جهان صنایع مختلف و عملکرد آنها را تحت شعاع قرار داده است صنعت بیمه با گستره ای وسیع از فعالیت هایش و حضور در تمام حوزه های اقتصادی با درک پتانسیل و ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی در رده صنایع پیشرو و تاثیرگذار در ثبات و توسعه اقتصادی ملی و بین المللی قرار گیرد و ما برای این مهم فراموش نمی کنیم که برای امتداد این اعتماد باید بخشی از توان علمی و اجرایی خود را صرف به دست آوردن و رسیدن به اعتماد عمومی و حفظ آن هزینه کنیم و به این باور رسیدیم که شرکت های بیمه به عنوان ستون فقرات اقتصاد حرکت آن را تنظیم و تضمین می نماید. اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .

کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است چراکه از ملاک های اصلی تعیین معیار و ارزیابی شرکت های بیمه مشتریان است . رئیس شعبه بیرجند بیمه حافظ بیان کرد: بی شک یکی از دلایل مشتری مداری در بنگاه های اقتصادی تأمین انگیزه ها و اهداف اقتصادی است.

انگیزه‌های فعلی با پیامدهای اجتماعی و اخلاقی نیز از دلایلی است که تمرکز بر آن اهمیت زیادی دارد چرا که در حقیقت تجارت در دنیای امروز این است که بیمه گذاران بیش از ارایه خدمات اولیه شامل مشاوره و غیره که منجر به صدور بیمه نامه می گردد به دنبال خدمات رسانی پس از فروش ، اعتماد و احترام و درک متقابل هستند اما باید به این موضوع آگاه بود که دوره اول تبلیغات اطلاع رسانی و دوره بعدی آن ارزیابی می باشد که مشتری با استفاده از خدمات ما به شعارهای تبلیغاتی پی برده و بر اساس ارزیابی خود برای خرید یا عدم خرید بیمه نامه تصمیم گیری می کند.

بر باور بزرگان صنعت بیمه مشتری‌مداری مطمئن ترین کانال کسب موفقیت و برگ برنده در عرصه رقابت تنگاتنگ کنونی است. اما این که حق با مشتری است، و دست در دست هم دهیم به مهر ، تنها نگاه شعری برآمده از نیاز امروز که با سرعت و شتاب رواج یافته و عمومی شده است پس این مهم را نیز فراموش نمی کنیم که مشتری مداری به عنوان یک هدف مقطعی و کوتاه مدت نیست، بلکه مسیری طولانی و همیشگی است و این نکته که رقابت درون صنعت بیمه تابعی مستقیم از قوانین رضایتمندی است و ریشه این صنعت به شدت وابسته به نگاه و قضاوت بیمه‌گذاران است.

مریدان و کارشناسان فعال در این صنعت باید آگاهانه به وظایف و تعهدات متکی به این اصل اعتقاد داشته باشند و این آگاهی همه‌جانبه از اصول مشتری مداری نیازمند فرهنگی است که هم سن و متوازن با این صنعت رشد کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.