• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

0

بیمه کوثر رتبه نخست روابط عمومی‌ صنعت بیمه را کسب کرد

  • کد خبر : 14919
  • 29 اردیبهشت 1400 - 13:32
بیمه کوثر رتبه نخست روابط عمومی‌ صنعت بیمه را کسب کرد

معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر به انتخاب بیمه مرکزی و با کسب ۶ عنوان برتر، رتبه نخست جشنواره روابط‌عمومی‌ های صنعت بیمه را کسب کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، به همت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتمین جشنواره «روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه»، هم‌زمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد.
معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با اشاره به اینکه در سال گذشته به علت همه‌گیری کرونا این همایش برگزار نشد، گفت: برای همایش امسال ۹ محور «انتشارات»، «ارتباط با رسانه‌ها»، «امور تبلیغاتی»، «روابط عمومی الکترونیک»، «مطالعات (پژوهش‌های اجتماعی)»، «ارتباطات (درون‌سازمانی و برون‌سازمانی)»، «مدیریت و برنامه‌ریزی»، «سلامت و بیمه» و «خلاقیت و نوآوری» از طرف بیمه مرکزی اعلام شد تا روابط‌عمومی‌های صنعت با ارایه فعالیت‌ها، عملکرد و محصولات خود به رقابت بپردازند.
احمدرضا عصاری کسب جوایز متعدد از سوی بیمه کوثر در جشنواره‌های گذشته را نشان از عملکرد بیمه کوثر در راستای برنامه‌ها و اهداف بیمه مرکزی به منظور توسعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: در جشنواره ۱۴۰۰، هیات‌داوران حمید شکری خانقاه، داود زارعیان، حمید ضیایی‌پرور، احمد یحیایی ایله‌ای و سیدشهاب سید محسنی پس از بررسی آثار دریافتی رتبه‌های اول تا سوم را در هر محور معرفی کردند و مطابق انتظار، بیمه کوثر با کسب دو عنوان اولی، یک عنوان دومی و سه عنوان سومی با موفقیت به کار خود در این جشنواره پایان داد.
وی کسب ۶ عنوان برتر را بهترین عملکرد در بین روابط‌عمومی‌های صنعت دانست و افزود: بیمه کوثر در بخش «ارتباط با رسانه‌ها» و «پژوهش‌های اجتماعی» رتبه اول، در بخش «مدیریت و برنامه‌ریزی» رتبه دوم و در بخش «انتشارات»، «خلاقیت و نوآوری» و «امور تبلیغات» رتبه سوم را به دست آورد.
احمدرضا عصاری با تشکر از همکاران معاونت ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی که با تلاش و حمیت مثال‌زدنی خود توانستند بستر کسب این دستاوردها را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: ماهیت کار روابط عمومی بین بخشی است و بی‌تردید اگر پشتیبانی همیشگی هیات‌مدیره، همکاری معاونان و مدیران ستادی و هماهنگی سرپرستی‌های استانی و نیز حمایت‌های مدیر، معاون، روسای ادارات و همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌المللی بیمه مرکزی نبود حصول موفقیتی در این سطح و قرار گرفتن در قله روابط‌عمومی صنعت بیمه برای شرکت میسر نمی‌شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.