• امروز : جمعه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

3

بیمه نوین در فصل نوین؛ روایت فراز و فرودها برای کسب رضایت مشتری

  • کد خبر : 101715
  • 23 بهمن 1403 - 12:32
بیمه نوین در فصل نوین؛ روایت فراز و فرودها برای کسب رضایت مشتری

شرکت بیمه نوین در رویداد سخنکده متن با محوریت بیمه نوین در فصل نوین؛ روایت فراز و فرودها برای کسب رضایت مشتری با حضور جناب آقای کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین و تعدادی از معاونان و مدیران امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه شرکت خواهد کرد.

در ابتدا دبیر علمی رویداد سرکار خانم دیلمی پور معاون مالی و سرمایه گذاری درباره کلیات عملکرد بیمه نوین به ارائه می پردازد.

در ادامه سخنران کلیدی جناب آقای کریمخان زند مدیرعامل شرکت عملکرد بیمه نوین در ۵ سال اخیر و نگاه آن به مقوله رضایت مشتریان و استراتژی های آتی بیمه نوین را بررسی می کند.

در ادامه جناب آقای گیوه چین عضو هیئت مدیره درباره انتظارات متقابل سهامدار عمده و بیمه نوین با رویکرد توجه به منافع ذی نفعان ارائه خواهند داشت.

پنل با موضوع اجرای راهبردها و کیفیت تحقق اهداف و برنامه ها با حضور معاونان جناب آقایان بدروسیان، کامرانی و صفری اولین پنل و بخش دیگر این برنامه است.

در این رویداد بخشی با عنوان استیج اجرا می شود که سرکار خانم اکبری مدیر طرح و توسعه و جناب آقایی بابا کردی مدیر بیمه اتومبیل در این بخش ارائه خواهند داشت.

در دومین پنل با عنوان رضایت مشتریان به روایت مدیران، شرکت کنندگان در پنل موضوعات زیر را مورد بررسی قرار می دهند:

  1.  زیرساخت های انسانی، آموزش، تشکیلات و فناوری در تعامل با بیمه گذار و بیمه شده
  2.  نقش آموزش، سواد دیجیتال سازمانی، زیرساخت های فناوری در بهبود تجربه مشتری
  3. برنامه های آینده درباره افزایش رضایت مندی بیمه گذاران و بیمه شده ها

این برنامه به صورت آنلاین از اینستاگرام و آپارات سایت ریسک نیوز  پخش خواهد شد که لینک آن را در عکس پیوست می بینید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=101715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.