• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

سودآوری ۳۰ درصدی بیمه میهن برای سرمایه‌گذاران پرداخت خسارت ۱۹۵۳ میلیارد ریالی به پالایشگاه آذران بیرجند توسط بیمه آسیا  لزوم تسریع در تدوین و اجرای برنامه جامع فناوری اطلاعات برگزاری اختتامیه اولین دوره آموزشی الزامات ناظر برریسک فناوری اطلاعات با حضور مدیران ارشد مراسم معارفه رئیس انجمن اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد اقدامات بانک مسکن در پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به مطالبات بانک ۵۸ پرونده صحنه‌سازی شده در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ شناسایی شد دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن معرفی طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت ویژه پزشکان، وکلا و سایر مشاغل تخصصی بانک پارسیان طی ۵ ماهه سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کرد/ وام ازدواج و فرزند آوری در صدر تسهیلات پرداختی پارسیان تلاش فراگیر برای رسیدن به برنامه‌های پیش‌بینی شده / توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها در عملیات بیمه‌گری

0

بیمه ملت برای دستیابی به نمره ۲۰ خیز برداشته است

  • کد خبر : 79584
  • 09 آبان 1402 - 17:00
بیمه ملت برای دستیابی به نمره ۲۰ خیز برداشته است

رئیس کل بیمه مرکزی با تبریک فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه ملت خاطر نشان کرد: بیمه ملت با هدایت مدیران و تیم جدید در بیستمین سالگرد تاسیس برای کسب نمره ۲۰ خیز برداشته و به زودی به آن خواهد رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در نشست هم اندیشی معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه ملت با تاکید بر این شعر معروف «عبادت به جز خدمت خلق نیست»، خاطرنشان کرد: در صنعت بیمه هر محصولی که طراحی می‌شود، باید به بهترین شکل به عنوان یک خدمت به مردم معرفی شود و افزایش ضریب نفوذ نیز با فروش خوب محقق خواهد شد و همه اینها خدمت رسانی درست و مطلوب را می‌طلبد.

وی با بیان این نکته که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه ملت از افرادی متخصص و کارا تشکیل شده‌اند، افزود: امیدواریم سهامداران این شرکت قدردان تلاش‌های تمام مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت باشند که توانسته‌اند، شرکت را در جایگاه مناسبی قرار داده و در این موقعیت مطلوب حفظ کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی در این نشست بر تقویت تعامل بین نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه تاکید کرد و گفت: توجه به این موارد در کنار تسهیل‌گری در مقررات و اصلاح آیین‌نامه‌ها، به ارتقای سطح کیفیت خدمات صنعت بیمه منتهی می‌شود.

استاد هاشمی با تاکید بر تقویت رویکرد نظارتی پیشگیرانه و خودکنترلی در شرکت‌های بیمه، افزایش تعامل نهاد ناظر با ارکان صنعت بیمه را از اولویت‌های بیمه مرکزی در دوره جدید دانست و گفت: بیمه مرکزی در این راستا، جلسات منظمی با حضور تصمیم‌سازان نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار نموده و در صدد است با ایجاد هم افزایی روند اصلاحات در صنعت بیمه را تسهیل کند.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: حفظ ثبات مدیریتی و تعامل سازنده مدیران شرکت‌های بیمه با ذینفعان نقش موثری در رسیدن به هدف‌گذاری‌های صنعت بیمه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: در بیستمین سالگرد تاسیس شرکت بیمه ملت، با همت همه کارکنان پرتلاش و اعضای هیات مدیره متخصص و مدیرعامل دلسوز و متعهد، نمره ۲۰ را در صنعت بیمه خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.