به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، در این همایش که با حضور میهمانانی چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نیز با حضور بیش از صد شرکت مطرح در حوزههای بانک، بیمه، صنایع غذایی و پتروشیمی برگزار شد، این شرکت موفق به کسب جایگاه نخست اعتماد مشتریان شد.
در پی این موفقیت اسماعیلی، مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی، ضمن اشاره به اقدامات این شرکت در راستای مشتریمداری، مانند پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت گفت: تمامی بیمهشدگان و مشتریان بیمه دی میتوانند از طریق تماس تلفنی با سرشماره ۱۶۷۱ موضوعات خود را پیگیری کنند.
مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی اظهار داشت: این شرکت با میانگین ۲۶۰۰ تماس به طور روزانه، به دریافت نظرات و پیشنهادات بیمهشدگان خود میپردازد و رضایتمندی مشتریان خود را بهطور پیوسته مورد سنجش قرار میدهد.
وی افزود: بیمه دی با اشاره به برنامههای آتی خود، همچون راه اندازی تل مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد)، ابراز امیدواری کرد اعتماد مشتریان بیمه دی به بهترین شکل ممکن پاسخ داده میشود.
بیمه دی در جایگاه نخست اعتماد مشتریان
شرکت بیمه دی در نهمین همایش ملی اعتماد مشتریان، موفق به کسب جایگاه نخست شد.