• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

7

بیمه تعاون، لبریز از رایحه موفقیت

  • کد خبر : 67342
  • 16 فروردین 1402 - 14:08
بیمه تعاون، لبریز از رایحه موفقیت

بیمه تعاون موفق به تحقق پورتفوی ۱۸۰۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت تا پایان آخرین روز سال ۱۴۰۱ در راستای دستیابی به پورتفوی خود تلاش کرده و در نهایت موفق به به تحقق بودجه ای برابر با ۱۸۰۰ میلیارد تومان شد.
این مهم بر اساس این استراتژی تدوین شده که شرکت در هر رشته بیمه ای سهم یک درصدی از کل پرتفوی مربوطه در صنعت بیمه را دارا باشد.
کنترل های داخلی و نظارت مستمر بر پرتفوی جذب شده به ویژه در رشته های زیان ده صنعت نظیر اتومبیل و درمان؛ جلب رضایت حداکثری مشتریان؛ سرعت، دقت و کیفیت بالای خدمات بیمه تعاون در زمان صدور بیمه نامه، رسیدگی به پرونده و پرداخت خسارت و نیز فروش گام به گام و جذب منابع خرد از جمله عواملی بوده است که توانسته به موفقیت شرکت بیمه تعاون در دستیابی به پورتفوی اشاره شده منجر شود.
همکاری با کانال های نوین فروش و نیز مدیریت دقیق، اعتقاد به کار تیمی و هدف گذاری صحیح از دیگر عواملی بوده که با توجه صورت گرفته، مسیر موفقیت شرکت بیمه تعاون را هموار کرده است.
طراحی یا بازطراحی طرح‌های جدید بیمه‌ای بر اساس نیاز مشتریان، پرهیز از جذب پرتفو‌‌های زیان‌ده؛ توجه بیشتر به نمایندگان و کارگزاران شرکت به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین کانال توزیع خدمات و محصولات در شرکت بیمه تعاون نیز دیگر مواردی بوده که شرکت بیمه تعاون با توجه به آن، پورتفوی ۱۸۰۰ میلیاردی خود را محقق کرده است.
این شرکت همچنین در نظر دارد تا با توجه به اعتقاد خود مبنی بر آنکه «بهترین تبلیغ کننده، مشتریان هستند» در سال ۱۴۰۲ به تقویت شعب و نمایندگان از نظر کمی‌ و کیفی در شهرهای مختلف کشور اقدام کرده و نیز توسعه رضایت سنجی و ارائه خدمات کیفی به مشتریان را در دستور کار خود قرار دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.