• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

10

بیمه ایران همکار جدید بانک آینده در تعالی اتحاد استراتژیک مالی

  • کد خبر : 30786
  • 04 آذر 1400 - 13:44
بیمه ایران همکار جدید بانک آینده در تعالی اتحاد استراتژیک مالی

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک آینده و شرکت بیمه ایران توسط نادر خواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و اسماعیل داورپناه معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت بیمه ایران، زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری، بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری به‌منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، فراهم شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، پشتیبانی و توسعه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه ایران در نقاط تعیین شده از سوی شرکت و سطح سرویس توافق شده (SLA) از موضوعات این تفاهم‌نامه مشترک است.

اختصاص و افتتاح حساب متمرکز یک‌پارچه به تعداد موردنیاز و متناسب با نیاز پروژه، توسعه خدمات از طریق سایر کانال‌‌های ارتباطی الکترونیکی به‌صورت تدریجی، تامین و ارائه سرویس سایر درگاه‌های دریافت حق بیمه از قبیل خدمات درون شعبه‌ای (نقد و چک)، موبایل بانک، خودپرداز (ATM)، اینترنت بانک (IPG)، USSD و سایر درگاه‌های موردنیاز با حفظ یکپارچگی، پنل کاربری و وب‌سرویس مرتبط با استخراج گزارش‌های واریز وجوه حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارت‌های بیمه ایران با سطوح کاربردی و دسترسی‌های مورد نظر شرکت در چارچوب ضوابط بانکی، از جمله خدمات توافق شده در این تفاهم‌نامه است.

هم‌چنین، ارائه خدمات بانکی و شخصی‌سازی شده در زمینه‌های مختلف بانکی، تامین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه فروش، ارائه زیرساخت‌های لازم برای استقرار شرکت‌های پرداخت‌یار، واریز وجوه حق بیمه پرداخت شده مشتریان به حساب‌های بیمه ایران در بانک، ارائه آموزش‌های لازم و استخراج و ارائه گزارش‌های مالی مربوط به خدمات دریافت و پرداخت نیز از دیگر خدماتی است که ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.