• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بیانیه سازمان تأمین اجتماعی به مناسب ایام‌الله دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 39136
  • 21 بهمن 1400 - 19:01
بیانیه سازمان تأمین اجتماعی به مناسب ایام‌الله دهه مبارک فجر

هنگامه فجر پیروزی، ماه بهمن و ایام‌الله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرارسید. انقلابی که با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و پشتوانه مردمی، در پی تحقق آرمان عدالت به مصاف ظلم و استبداد رفت و به خواست خدا، با هدایت حضرت امام (ره) و اراده و ایثار مردم عزیز ایران، به‌وقوع پیوست.

همانگونه که رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب فرمودند، “انقلاب اسلامی پس از نظام سازی، به رکود و خموشی دچار نشده و نمی‌شود و میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی‌بیند. انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظر پذیر و اهل انفعال نیست. به نقدها حساسیت مثبت نشان می‌دهد و آن را نعمت خدا و هشدار به صاحبان حرف‌های بی‌عمل می‌شمارد، اما به هیچ بهانه‌ای از ارزش‌هایش که بحمدالله با ایمان دینی مردم آمیخته است، فاصله نمی‌گیرد.”

سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان عضوی موثر از مجموعه عظیم دستگاه‌های خدمت‌رسان در نظام جمهوری اسلامی ایران، همسو با گفتمان انقلاب اسلامی و در راستای مکتب امام خمینی(ره) همواره تلاش کرده تا در مسیر خدمت به اقشار مختلف کشور، تحقق عدالت و تأمین اجتماعی پیش رفته و به گواه گزارش‌های آماری به موفقیتی نسبی دست یافته، که البته کافی نبوده و نیازمند تکمیل است.

این سازمان امروز مفتخر است که در بیش از چهار دهه گذشته و در زمینه پوشش تأمین‌اجتماعی، نرخ پوشش بیمه‌ای خود را توسعه داده و اکنون خدمت‌رسان ۴۴ میلیون نفر از هموطنان گرامی است. در دوران سخت همه‌گیری ویروس کرونا که سختی‌ها و مصیبت‌های فراوانی را به بار آورد؛ خدمات بی‌وقفه همکاران سخت‌کوش سازمان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه درمانی، صحنه‌های باشکوهی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشت و مراکز درمانی این سازمان در خدمت به مردم شریف ایران با تمام وجود مشغول کار بودند. با این حال و علی‌رغم همه اقدامات و تلاش‌های صورت پذیرفته، تا تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار به‌جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد؛ فاصله وجود داشته و سازمان تأمین اجتماعی خود را موظف به حرکت در این مسیر و دستیابی به این آرمان ارزشمند می‌داند.

در حوزه حمایت و پشتیبانی از نیروی کار و تولید نیز، علی‌رغم تمام دشمنی‌های ظالمانه و تحریم‌های ناجوانمردانه، سازمان تأمین اجتماعی بر خود فرض می‌دارد تا ضمن تلاش برای ایفای نقش موثر در اقتصاد کلان کشور، با توسعه کمی و کیفی خدمات در حوزه‌های اساسی درمان، بیمه و سرمایه‌گذاری و صیانت از حقوق و دارایی‌های ذی‌نفعان، در حد توان بخشی از فشار اقتصادی بر جامعه تحت‌پوشش خود را کاهش داده و در زمینه ایفای تعهدات خود، بدون وقفه فعال و متعهد باشد.

سازمان تأمین اجتماعی، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبری گرانقدر و مردم شریف ایران تبریک گفته و با ادای احترام به حضرت امام (ره) و تمام شهدای این انقلاب، بار دیگر متعهد می‌شود تا در مسیر تحقق آرمان عدالت و انجام تکلیف خود نسبت به عموم افراد تحت پوشش و ملت ایران، با تمام توان مشغول خدمت و بهبود ارائه خدمات باشد

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.